Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 881
I det siste har det kommet meg før øret at telehor skal sette opp farta på kablecrappet sitt (for en litt høyrere pris seff) fra 64k upload til iallefall 128k, kansje noe med download og.
Noen som har hørt noe om det?
Nei. Har jeg ikke hørt noe om.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Hastighet Pris
4x 256/64 kbps 199,- pr måned*
6x 384/64 kbps 299,- pr måned*
8x 512/128 kbps 399,- pr måned

Som du ser så kan du allerede skaffe deg 128kbps upload..
Er planer om å oppgradere til 1024/(128 eller 256)....
Joda.. Avidi skal øke hastighetene, men prisene skal vistnok bli ca det samme.. Du får nok en brosyre angående dette i posten før ukeslutt

Burde kanskje ta med at hastighetene kan komme på toppen 3mbit downstream
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Akkurat det jeg ville høre..
Gidder nemlig ikke å betale 399 pr måned hvis den alikevel skal oppgraderes, jeg visste jo at den "raskeste" hastigheten hadde 128k..
Men uansett når Nextgentel tilbyr dobbelt så bra linje til halve prisen telehor tar er jo det også noe å tenke over.. (Nextgentel tar 399kr pr måned for 648/384 mens telehor tar 450kr pr måned for 384/128..
Better than thou.
Telenor, ikke telehor. Har folk bytta N knappen med H knappen eller?
de er anti telenor
/dev/null
vidder's Avatar
Trådstarter
Det er nå en grunn til det meste... I telenors tilfelle at mange av tjenestene deres er dyre og og noen dårlige... Syntes de har litt for mye monopol her og der..
Ta for eksempel Adsl-greia deres...
hva er nå påenget med å være online 24/7 hvis du må koble opp hver gang? Synes den brytes like ofte som vanlig dial-up.. Og ofte går det tregere og connecte seg på websider enn noe annet jeg har vært borti (Men dette kan jo selvfølgelig være noe som bare er midlertidig eller som er felles for adsl...
Og ta kabel typene de tilbyr... 256/64k må jo være det tregeste som finnes..? Vet da at det finnes bedre men jeg orker ikke betale mer...
Sist, men ikke minst: 1 krone for ei teksmelding..? dette er jo felles overalt men det kunne alikevel vært en annen måte å gjøre det på som f.eks pris pr.bokstav
Off-topic... huff..