Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 857
Hei!

I dag skulle jeg koble meg på routeren med macbook pro'en min. Alt fungerer helt fint til jeg skal skrive inn passord, fordi jeg får ikke inn bokstaven "ø" i passordfeltet. Det ender bare med ett blipp, er det noen måter jeg kan fikse dette på uten og skifte passord på routeren?
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Skrive inn passordet et annet sted og kopiere og lime det inn, eventuelt laste ned en språkpakke.
kengro's Avatar
Trådstarter
Sitat av Synderen Vis innlegg
Skrive inn passordet et annet sted og kopiere og lime det inn, eventuelt laste ned en språkpakke.
Vis hele sitatet...
Funker ikke, prøvd alt du sier
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Omtrent det dummeste noen kan gjøre er å bruke slike "spesialtegn" i passord (uansett hvor).

Neste gang kan du bruke | % ) = istedet for æ ø å, men foreløbig anbefaler jeg deg å få byttet passordet på routeren.
Fra forumet til Apple:

On the english side are you holding option and hitting a for the å, ø is option + o, æ is option + '. And if I change the International settings they are åæø
Vis hele sitatet...
Mac - Need to use æøå in WPA2 password...?