Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1271
Hey folkens, først vil jeg si at jeg er ekstremt noob i dette emnet.
Jeg leter etter en tutorial om hvordan jeg kan lage eller laste ned et Keylogger program som jeg kan keylogge en jeg kjenner med.

Har lest diverse guides her på forumet, har også søkt, men har ikke kommet fram til en passende tutorial/guide, som kan hjelpe meg. Jeg vet denne tråden kommer til å bli bombadert med de vanlige kommentarene om at jeg må lære meg programmering etc, men jeg kommer meg ikke opp på det nivået enda.

Jeg har prøvd å lage forskjellige filer som jeg skulle sende til de, men de har ikke virket noe særlig. Han fyren jeg vil keylogge er mer idiot enn meg på PC også, og jeg har tilgang til PCen hans når jeg besøker han.

Håper noen kan gi meg en tutorial som er lett å forstå. Start flaming.
Terah
Bombing? Flaming? Nei! (Y) Du trenger ikke dataprogrammer for dette! ;D

Installer en familiy keylogger

http://www.softpedia.com/get/Securit...gger-Pro.shtml (denne fant jeg etter et googlesøk)
Den kan sende loggen til emailen din
Den eneste tutorialen du trenger står på "README" når du laster den ned ;D (eller F1 / Help i programmet)
Hvorfor formulerer du deg slik? Nå kan vi ikke hjelpe deg uten å bryte forumreglene siden det nå er snakk om å hjelpe deg med å begå en konkret forbrytelse.

PS: Det er ikke noen vits å spørre om en guide til å lage en keylogger hvis du ikke har tenkt å lære å programmere.
Sist endret av Acin; 10. mai 2008 kl. 01:29.