Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 630
Jeg har nettopp gjort ferdig en dubstep låt. Miksa og mastra ferdig (foreløpig hvertfall).

Hadde vært kult å høre hva folk synes, har fått masse positivt allerede, men jo flere tilbakemeldinger jo bedre!

Brostep-fans som kun vet hva skrillex er og sier de hører på dubstep får ikke lov å kommentere

http://soundcloud.com/alex-jay-offic...-sabali-murloc
Sist endret av Jamrock; 7. mars 2012 kl. 16:44.
Introen likte jeg veldig godt, har ikke så mye å utsette rent teknisk. Elementene var fine, og lydbildet generelt var fint.
Vobblebassen var krisp og fin men manglet en hel del trøkk, den var også i mine ører alt for random, jeg liker når vobblebassen blir brukt litt mer melodiøst hvis du skjønner.
Synes lydbildet var fint men jeg føler liksom at noe mangler, kanskje en litt klarere struktur i sangen? Er ikke sikker.
Trådstarter
Strukturen var jeg også litt redd for, men velger å bare beholde det slik. Sette litt eget preg over det rett og slett Trøkket kan jeg være enig i, men jeg har gått for litt den mer laidbacke dubstepen (Chasing shadows, Mt.eden osv). Har lyst til å flytte litt vekk fra all den hardcore dubstepen (selvom jeg digger datsik, excision osv.) og ikke la alt handle om en kjøttetende dinosaurlyd som kommer å slår deg i trynet
Likte låta veldig godt. Var rolig og behagelig og lytte til, noe jeg forsto var litt av det du prøvde å oppnå også.
Eneste jeg kunne tenkt meg var dersom du lekte litt med notene i 1:20ish til 1:50 og også 2:50 til 3:20. Der har du høy note også rett ned på en lav en. Jeg føler det mangler litt i mellom, så viss du leker litt med forskjellig noter der så det blir en sammenheng tror jeg det kunne vært kult.

5/6. Likte den godt som sagt, men syns det ble litt tomt i de partiet jeg nevnte.