Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2195
Anonym bruker
"Taktløs Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøver å spare penger.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er den billigste tobakken
Vis hele sitatet...
den du ikke røyker.

Jeg tror ikke det er lov til å ha tilbud verken alkohol eller tobakk så prisen er lik sånn omtrent over alt.
Med andre ord gå på butikken og spør etter den billigste.
Sist endret av vindaloo; 28. juni 2023 kl. 15:00.
Anonym bruker
"Taktløs Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
den du ikke røyker.

Jeg tror ikke det er lov til å ha tilbud verken alkohol eller tobakk så prisen er lik sånn omtrent over alt.
Med andre ord gå på butikken og spør etter den billigste.
Vis hele sitatet...
Etter min erfaring er spilleri billigst, bensinstasjoner er dyrest og dagligvarebutikker ligger midt i mellom.

Jeg skal spør etter den billigste neste gang jeg kjøper på spilleriet.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Etter min erfaring er spilleri billigst, bensinstasjoner er dyrest og dagligvarebutikker ligger midt i mellom.

Jeg skal spør etter den billigste neste gang jeg kjøper på spilleriet.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hva spilleriet er, men det stemmer nok.
Ting kan koste mer basert på utsalgssted. Det er f.eks dyrere å kjøpe matvarer på bensinstasjonen enn i matbutikken.
Anonym bruker
"Taktløs Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Jeg vet ikke hva spilleriet er, men det stemmer nok.
Ting kan koste mer basert på utsalgssted. Det er f.eks dyrere å kjøpe matvarer på bensinstasjonen enn i matbutikken.
Vis hele sitatet...
Butikk med mange spilleautomater.
Anonym bruker
"Hoppende Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eventyr blanding er vel vesentlig mye billigere enn f.eks petterrøes?
Anonym bruker
"Arktisk Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvis jeg husker riktig så er eventyr billigere enn rød nr3, så er litt å spare, men er jo svakere å, dog blir ca samme samme, er vel maks 30 spenn eller noe i mellom de forskjellige merkene...

imo spillerier for min del høres dyrere ut enn matbutikken. dog skal du spare får du jo å smugle sigg til en ok pris
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Sitat av vindaloo Vis innlegg
den du ikke røyker.

Jeg tror ikke det er lov til å ha tilbud verken alkohol eller tobakk så prisen er lik sånn omtrent over alt.
Med andre ord gå på butikken og spør etter den billigste.
Vis hele sitatet...
Det er lov å ha rabatttilbud på alkohol, men ikke på alkoholholdige drikker som er 2.5% og oppover. Men man kan jo ha en ordinær lav pris som ikke regnes som et rabatttilbud.
Eventyrmix hvis det er til sigaretter. Helt ok smak og grei mengde niktotin.

Hvis det er til joints, så pleier jeg å bruke kent white. Veldig lite nikotin og lite smak.
Anonym bruker
"Arktisk Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Sitat av Vasken Vis innlegg
Eventyrmix hvis det er til sigaretter. Helt ok smak og grei mengde niktotin.

Hvis det er til joints, så pleier jeg å bruke kent white. Veldig lite nikotin og lite smak.
Vis hele sitatet...
Hvis du bruker Kent White virker som at du ikke ønsker noe nikotin i jointen din, ogkan du like så godt kjøpe en pose kamille te i stedet for å bruke 130kr på sigg.

Er myee billigere og deiligere på halsen og smaker også mye bedre syns jeg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis du bruker Kent White virker som at du ikke ønsker noe nikotin i jointen din, ogkan du like så godt kjøpe en pose kamille te i stedet for å bruke 130kr på sigg.

Er myee billigere og deiligere på halsen og smaker også mye bedre syns jeg.
Vis hele sitatet...
Stemmer det, foretrekker å bruke snus hvis jeg skal ha i meg nikotin. Men en sjelden gang hender det jeg går tomt for grønt og må krype til korset å kjøpe brunt hehe

Har prøvd alt mulig som erstatning for tobakk i joints. Fant ut at jeg foretrekker tobakk, til tross for hvor skadelig det er.
Anonym bruker
"Taktløs Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Vasken Vis innlegg
Stemmer det, foretrekker å bruke snus hvis jeg skal ha i meg nikotin. Men en sjelden gang hender det jeg går tomt for grønt og må krype til korset å kjøpe brunt hehe

Har prøvd alt mulig som erstatning for tobakk i joints. Fant ut at jeg foretrekker tobakk, til tross for hvor skadelig det er.
Vis hele sitatet...
Jeg ble nikotinavhengig pga. jeg røyket joints hele tiden. Hvis jeg kunne reist tilbake i tid ville jeg fått meg selv til å rullet med Kent White eller noe lignende fra starten av. Kanskje jeg ikke hadde vært nikotinavhengig da, hvem vet?
du får jo 30 paramount til 170 kroner ca. ellers er eventyrblanding den billigste tobakken jeg finner på butikken
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg ble nikotinavhengig pga. jeg røyket joints hele tiden. Hvis jeg kunne reist tilbake i tid ville jeg fått meg selv til å rullet med Kent White eller noe lignende fra starten av. Kanskje jeg ikke hadde vært nikotinavhengig da, hvem vet?
Vis hele sitatet...
Hvem vet, nå har du tråkket i salaten uansett som oss andre hehe.

Hvis du har lyst til å legge siggen på hylla, så er nå en ypperlig annledning. Den verste tiden er den første uka, etter det så blir suget mindre og mindre.
2 mnd uten nikotin så har man sluttet.

Mvh
Anonym bruker
"Taktløs Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eventyr blanding er vel vesentlig mye billigere enn f.eks petterrøes?
Vis hele sitatet...
Sitat av mrracerhacker Vis innlegg
hvis jeg husker riktig så er eventyr billigere enn rød nr3, så er litt å spare, men er jo svakere å, dog blir ca samme samme, er vel maks 30 spenn eller noe i mellom de forskjellige merkene...
Vis hele sitatet...
Sitat av Vasken Vis innlegg
Eventyrmix hvis det er til sigaretter. Helt ok smak og grei mengde niktotin.
Vis hele sitatet...
Sitat av Iran666 Vis innlegg
du får jo 30 paramount til 170 kroner ca. ellers er eventyrblanding den billigste tobakken jeg finner på butikken
Vis hele sitatet...
Jeg kjøpte en pakke eventyr original 3 på spilleriet nå til 280 kr; pleier å kjøpe ferdigsigaretter så aner ikke om det er bra pris.

Hvor mange sigaretter får jeg ut av en pakke?
90% of topic. Faen a folk!
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Finsk rulletobakk, 100 nok
Anonym bruker
"Taktløs Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Vasken Vis innlegg
Hvem vet, nå har du tråkket i salaten uansett som oss andre hehe.

Hvis du har lyst til å legge siggen på hylla, så er nå en ypperlig annledning. Den verste tiden er den første uka, etter det så blir suget mindre og mindre.
Vis hele sitatet...
Kanskje jeg skal forsøke å slutte etter denne pakken.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje jeg skal forsøke å slutte etter denne pakken.
Vis hele sitatet...
Det er absolutt det sunneste!
Håper du gjør det.

Jeg har ikke slutta helt som du sikkert har skjønt, men jeg har kutta tilbake veldig. Pengene jeg sparer på det har åpnet muligheten for meg å ha fisk og akvarium som hobby. Det er mye mer givende enn å sutte på en sigg for å si det mildt. Anbefaler deg å finne noe du liker og heller bruke pengene på det hvis du sliter med motivasjonen som jeg gjør.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøver å spare penger.
Vis hele sitatet...
Røyk rent,penger spart
"Badla" er et kult utrykk jeg kun har hørt folk fra Haugesund si.