Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  210 32778
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tar det virkelig så lang tid?
Vis hele sitatet...
Nei, ikke vanligvis. Kan være tilfeldigheter. Kan være at han som sendte testen ikke fikk det svaret han ville. Kan være han sitter i varetekt og eposten ligger uåpnet.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Nei, ikke vanligvis. Kan være tilfeldigheter. Kan være at han som sendte testen ikke fikk det svaret han ville. Kan være han sitter i varetekt og eposten ligger uåpnet.
Vis hele sitatet...
Håper ikke han hadde en agenda som ble stukket hull på da jeg nevnte at en kompis hadde en plate med samme hasjen liggende og samtidig kunne være villig til å sende den inn slik at det ble to resultater uavhengig av hverandre.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Meget hektiske jobbdager.

Testen er inne og jeg er MEGET positivt overrasket. Legger ved bilde.

Supert. Glad for at den ble delt.

Til dere som mente at det er noe rart i bønna. Røyk litt mindre.

At bønna ikke smaker eller ser lik ut som for 20 år siden betyr ikke at det er syntetiske stoffer.
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kult med resultater, men jeg klarer ikke å ta dette for god fisk. 30% d9? I en så ‘mousse‘ hasj? Skulle nesten tro at du hadde sendt av gårde skikkelig hasj!

Har som sagt en kompis med den samme hasjen, da skjønner man fort at det blir litt rart med dette resultatet. Kan røyke flere gram uten toleranse.

Er ikke selv villig til å bruke 1000kr på en sample, men kan godt sende inn selve hasjen i det minste, om du eller andre ønsker å se resultater på det som liksom skal være den samme hasjen.


Kan jeg spørre deg hvor mye olje du får ut når du ekstraherer det ut av feks 1 eller 10g?

Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Supert. Glad for at den ble delt.

Til dere som mente at det er noe rart i bønna. Røyk litt mindre.

At bønna ikke smaker eller ser lik ut som for 20 år siden betyr ikke at det er syntetiske stoffer.
Vis hele sitatet...
Du skal få ha dine meninger, men uten at du selv har hatt den hasjen så skal du være forsiktig med å ta ting at face value og komme med en ‘til dere som’…….
Du må huske på at det resultatet der er gull verdt i sammenheng med videresalg, noe som ikke gjenspeiles i prisen på den hasjen.
Større sannsynlighet for at den inneholder semi-syntetiske cannabinoider enn straight up syntetisk forresten, ut i fra min egen personlige mening(som selvsagt kun er min mening).
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kult med resultater, men jeg klarer ikke å ta dette for god fisk. 30% d9? I en så ‘mousse‘ hasj? Skulle nesten tro at du hadde sendt av gårde skikkelig hasj!

Har som sagt en kompis med den samme hasjen, da skjønner man fort at det blir litt rart med dette resultatet. Kan røyke flere gram uten toleranse.

Er ikke selv villig til å bruke 1000kr på en sample, men kan godt sende inn selve hasjen i det minste, om du eller andre ønsker å se resultater på det som liksom skal være den samme hasjen.


Kan jeg spørre deg hvor mye olje du får ut når du ekstraherer det ut av feks 1 eller 10g?



Du skal få ha dine meninger, men uten at du selv har hatt den hasjen så skal du være forsiktig med å ta ting at face value og komme med en ‘til dere som’…….
Du må huske på at det resultatet der er gull verdt i sammenheng med videresalg, noe som ikke gjenspeiles i prisen på den hasjen.
Større sannsynlighet for at den inneholder semi-syntetiske cannabinoider enn straight up syntetisk forresten, ut i fra min egen personlige mening(som selvsagt kun er min mening).
Vis hele sitatet...

Din mening og din synsing har ikke noe med saken å gjøre. Her har personen fått testet hasjen han sendte inn. Om det er en annen type, eller om det bare er for at han sitter på 50klosser av mikkemus bilde hasj. Har ikke noe å si.
Her er det ingen syntetiske stoffer.


Om det skulle vært en syntetisk fremstilt stoff ville det vært av disse som er mest brukt i Verden:
MDMB-4en-PINACA
adb-binaca

Eller delta-8-THC.



I 15år har jeg skrevet det samme her på forumet.

NEI, bønna di er ikke pensla med heroin.

Nei, bønna di er ikke blanda ut med lsd.

Nei, bønna di er ikke blandet ut med syntetiske stoffer.


Herrunder jeg sier aldri at det har skjedd i europa.
Men i norsk standard så har vi enda til gode å få syntetisk innblandet i hasjen/sprayet på buds.


Men derimot så har vi 5 brukere som nesten månentlig mener at hasjen dems har rar funk fordi den ikke funker likt som for 20år siden.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kult med resultater, men jeg klarer ikke å ta dette for god fisk. 30% d9? I en så ‘mousse‘ hasj? Skulle nesten tro at du hadde sendt av gårde skikkelig hasj!

Har som sagt en kompis med den samme hasjen, da skjønner man fort at det blir litt rart med dette resultatet. Kan røyke flere gram uten toleranse.

Er ikke selv villig til å bruke 1000kr på en sample, men kan godt sende inn selve hasjen i det minste, om du eller andre ønsker å se resultater på det som liksom skal være den samme hasjen.


Kan jeg spørre deg hvor mye olje du får ut når du ekstraherer det ut av feks 1 eller 10g?



Du skal få ha dine meninger, men uten at du selv har hatt den hasjen så skal du være forsiktig med å ta ting at face value og komme med en ‘til dere som’…….
Du må huske på at det resultatet der er gull verdt i sammenheng med videresalg, noe som ikke gjenspeiles i prisen på den hasjen.
Større sannsynlighet for at den inneholder semi-syntetiske cannabinoider enn straight up syntetisk forresten, ut i fra min egen personlige mening(som selvsagt kun er min mening).
Vis hele sitatet...
Det er bare å sende den inn istedenfor å være så brainzapped at man sitter å diskuterer imot et faktisk resultat det.
Men peace out, jeg har fått mitt svar
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er bare å sende den inn istedenfor å være så brainzapped at man sitter å diskuterer imot et faktisk resultat det.
Men peace out, jeg har fått mitt svar
Vis hele sitatet...
Nei da, jeg gir meg. Har ingenting å tjene på det. Effekten er jo deilig selv om den er utrolig svak i forhold til all annen hasj. Samme faen hva den inneholder for meg egentlig, hvorfor henge seg opp å stoppe ved naturlige cannabinoider når jeg uansett tar ting som amfetamin og mdma?

Kanskje jeg heller skal benytte anledningen til å tjene noen kroner ved å vise til resultatet ditt, den viser jo tross alt at dette faktisk er knallgod hasj som er verdt pengene. At effekten knapt varer 30 minutt og at man må røyke 0.5g i slengen er en bonus med tanke på salg.

Takk for testen. Peace out
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei da, jeg gir meg. Har ingenting å tjene på det. Effekten er jo deilig selv om den er utrolig svak i forhold til all annen hasj. Samme faen hva den inneholder for meg egentlig, hvorfor henge seg opp å stoppe ved naturlige cannabinoider når jeg uansett tar ting som amfetamin og mdma?

Kanskje jeg heller skal benytte anledningen til å tjene noen kroner ved å vise til resultatet ditt, den viser jo tross alt at dette faktisk er knallgod hasj som er verdt pengene. At effekten knapt varer 30 minutt og at man må røyke 0.5g i slengen er en bonus med tanke på salg.

Takk for testen. Peace out
Vis hele sitatet...
Skal jeg være helt ærlig var jeg en av dem som var relativt sikker på at det var syntetisk. Alle andre tester viste til det. Så det er som en annen i tråden sa; man kan ikke blindt stole på reagenstesting ved plantemateriale.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
RIP gatehasj.Velkommen egenprodusert weed.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei da, jeg gir meg. Har ingenting å tjene på det. Effekten er jo deilig selv om den er utrolig svak i forhold til all annen hasj. Samme faen hva den inneholder for meg egentlig, hvorfor henge seg opp å stoppe ved naturlige cannabinoider når jeg uansett tar ting som amfetamin og mdma?

Kanskje jeg heller skal benytte anledningen til å tjene noen kroner ved å vise til resultatet ditt, den viser jo tross alt at dette faktisk er knallgod hasj som er verdt pengene. At effekten knapt varer 30 minutt og at man må røyke 0.5g i slengen er en bonus med tanke på salg.

Takk for testen. Peace out
Vis hele sitatet...
Testen kan være helt riktig den, men det kan hende at de du har fått kan ha vært oppbevart feil, et annet parti e.l