Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3685
Var egentlig på nippet til å forkaste hele rapporten, den ble litt usammenhengende fordi jeg husker rent lite av hva som foregikk. men kanskje noen av dere finner den interesant likevel.


Deltagere: Sinister, Fonzey, Nilsern, og meg.
Location: Hjemme hos Sinister
Dose: 500mg dxm
Tid: ca. 7 timer

Etter å ikke ha gjort noe annet enn å fyre bønner å spille playstation i en uke, tenkte vi at d var på tide med en tur. Og denne gangen var det DXM som skulle utforskes. Vi hadde lest oss frem til at rusen skulle ligne på ketamin, noe både Sinister, Fonzey og jeg hadde hatt suksess med tidligere.

Vi konsumerte pillene (2x 250mg) ca. halv et på rommet til Sinister. Så tok vi oss et par trekk og ventet, og det tok forholdsvis kort tid før vi begynte å merke noe. I starten var jeg ganske gira, og det hele minnet litt om en knipsopptur før d jeg ble svimmel og måtte legge meg ned. Det føltes ut som rommet og lufta i det ble klemt tettere sammen og alt ble mer diffust. Etter en stund karret jeg meg på beina og alle sammen tuslet opp i stua, mens vi undret oss over den fakka formen. Det tok ikke lang tid før vi lå smashed på hver vår soffa, bortsett fra Fonzey som gikk frem, tilbake og i ring. Alt dette er veldig uklart, men jeg husker at jeg måtte prate med meg selv, og gjøre bevegelser med armene for å ikke bli kvalm å spy. Etter å ha ligget sånn en stund, aner ikke hvor lenge. Fant jeg ut at jeg kunne simulere at jeg skrudde ut spotlightsa i taket med henda (altså fra soffan, liggende på ryggen uten å være fysisk nær dem) og plassere dem andre steder i taket. Helt sprøtt!=P
Så Plutselig satt Fonzey ved siden av meg og tittet ned på meg og han pratet på et språk jeg aldri hadde hørt før. Det hørtes ut som han pratet baklengs, men det var nok bare tull. Og til min overaskelse svarte jeg han på samme språket. Jeg både tenkte og prøvde å si det jeg skulle si på norsk, men d kom bare ut som tull. Allikevel, utifra tonefallet og trykket på de riktige stedene forstod vi hverandre til en viss grad og vi brøt begge ut i vill latter. Vi fortsatte å prate på dette språket mesteparten av turen.

Uten å huske helt når og hvordan var vi plutselig nede i kjelleren på rommet til Sinister igjen, Og det føltes ut i et øyeblikk at vi hadde greid å komme over en slags kneik og var i stand til å tenke litt klart igjen. Til da hadde vi stort sett hatt nok med å holde oss fast, men endelig var vi frie, og alle møttes i en sirkel og ga hverandre en klem, mens vi hojet ”Nå starter det!” Etter dette husker jeg heller ikke stort, alt er bare vissvass og lok. Det neste jeg husker er at alle lå på ryggen i senga til Sinister og pratet piss, da jeg plutselig så ned på meg selv fra taket. Det varte bare et kort øyeblikk, men det er noe av det mest pussige jeg har opplevd. Etterpå når jeg titta bort på de andre hadde alle 4 øyne, på det meste 6, og hodene deres var kjempelange. Resten av turen var bare ren galskap og jeg husker egentlig ingenting, fordi vi gjorde ingenting, bortsett fra å ligge å drømme oss bort i en loka verden.

Jeg vil karaktisere DXM som psykedelians bon. Og lite givende selv om noe var artig. Særlig tullespråket, kunne ønske vi hadde opptak av det=P Orker nok ikke prøve det igjen, det var litt for stor påkjenning for kropp og sinn. Hele turen føles litt ”forbudt”, at jeg rørte ved noe jeg kanskje skulle latt være.
Selvom turen ikke virket like vellykket for deg, så skrev du ihvertfall en bra rapport! Ville nok følt det likt som deg om jeg hadde hatt en slik tur, var vel egentlig ikke verdt det? Men igjen, artig rapport.
DXM = SYKE saker! Jeg husker ikke så mye av turen jeg heller, bortsett fra at alt var helt vanvittig abnormalt! Det er jo kjent for å disconnecte sinn, minne, kropp/motorikk og sanseinntrykk, og det kan vel ikke sies noe annet enn at dette stemmer! Makan til tokig form skal man lete lenge etter!

Tullespråket var helt utrolig! Det var bare "skaberrra sbrrrrrr skbbbrrrrnekko" med variasjon i tonefall osv. Må ha havnet på samme bølgelengde, skjønte ihvertfall hva hverandre sa! Syyykt morsomt akkurat den delen!
Affa's Avatar
Trådstarter
44 2
tjah, turen var vel så velykket som den kunne blitt. Hadde det ikke dårlig lissåm, men ikke helt topp heller...bare tull hele greia:P hahaha
Sist endret av Affa; 26. juni 2007 kl. 04:16.
Hehe, virket forsåvidt ganske artig. Spesielt den delen med "tullespråket" fikk jeg med en god latter.
Haha, DXM ja.. Under turen følte jeg at jeg hadde skikkelig kontroll, men i etterkant forstår jeg at det bare var virr varr oppe i hue mitt. Husker at Sinister sa at jeg hadde kjørt ned på bensinstasjonen og kjøpt vårruller i DXM rus, og jeg trodde blankt på det. Alt kan ha skjedd:P Er først i dag at aftereffects begynner å dabbe av. Har gått rundt i et par dager nå og lurt på om jeg skulle være stuck med denne rare følelsen jeg fortsatt kan kjenne. Er nesten litt som på xtc faktisk. Er som om jeg har ekstremt mye energi i rævva, og når jeg strekker ut bena får jeg en kribling i lårene og setemuskelen og kølla, og en xtc-liknende bølge går gjennom kroppen, og det "kiler" å krølle seg sammen. Wierd shit.. Ikke noe kult, snarere frustrerende siden jeg VIL være "normal" igjen:P Får ta imot råd fra Funkadelic: free my mind and my ass will follow:P Har lest en del om after effects, og det er heldigvis ikke uvanlig å føle seg baktura et par-tre dager i etterkant av turen. I går var jeg rett og slett så frustrert at jeg lå og bet i dyna og klemte igjen fiseringen.
Sist endret av nilsern; 26. juni 2007 kl. 15:35.
Ja, det var litt av en tur. Nå som jeg har testet dxm føler jeg at jeg kan legge dissosiativer på hylla. Synes verken det eller ketamin var særlig givende. Synes egentlig ikke det så sykt gøy når det varte heller. Ikke at jeg følte meg dårlig eller noe sånt, men synes at sopp\syre\etc. er mye mer riktig og givende. Både mens jeg turer og i etterkant. Ketamin var jo på sett og vis morsomt, men det er i mine øyne galskap på lik linje med dxm.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
DXM

DEXTROMETHORPHAN. må være det sykeste jeg har prøvd i hvertfal ikke langt unna

dere vet at man kan få taki det på apoteket i danmark ?
Sist endret av Northman; 18. september 2007 kl. 11:53.