Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 5132
blir du kvitt gallen i pisset hvis du drekker zalo og ikke pisser på et døgn? ihvertfall innen noen dager...:P ligger litt tynt an med skolen osv...
zalo som i vaskemiddellet?
Neppe. Og tror du skal tenke deg om to ganger før du hiver i deg zalo. Husker jeg leste om en som fucka opp hele fordøyelsen sin og måtte gå med bleie etter det.
Det er ikke ment for innvortes bruk, amfetamin kan derimot hjelpe deg godt på vei.
Dessuten, tviler på at skolen kan tvinge deg til pisseprøve, viss du ikke går på folkehøyskole eller internatskole da.
En dråpe zalo i et glass vann, så spyr du opp alt du har i magen... Det gjordet isåfall en venn av meg.

Hjelper deg sikkert ikke, men bare så du vet at du ikke trenger prøve
det funka for kammeraten min, en teskje zalo og de fant ikke noe på prøva
Amfetamin renser kroppen - 4 dager etter intak er du ren?
Te. Veldig vanndrivende å litt rensende siden du går på do heletiden.
Ett slankemiddel av noe slag. Det renser faktisk fettvevet på 1 døgn!

For å få legre ventetid:
C-Vitaminer ødelegger urinprøven.
Såpe ødelegger prøven.
Drikk vann konstant og spis frukt.
Du kan ta et søk her på forumet for å finne andre tråder om å lure pisseprøver. Men vil bare si det at å drikke zalo må vær det teiteste jeg har hørt på lenge. Men lykke til
Er ikke zalo også relativt etsende? Zalo selges på 0.8 L-flasker fordi da slipper de visstnok å trykke på at det er etsende, noe sånt. Uansett...Drikke zalo? ER du STEIN!? Ja...det var kanskje derfor du kom på den utrolig teite ideen fra starten :P Slenger meg på bølgen av folk som sier at du bør prøve noe annet om du ikke har lyst på utlagt tarm.
Better than thou.
Salt under neglen, piss, drop. Ikke drikk zalo.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Den beste måten å bli kvitt uønskede stoffer i kroppen er å spise veldig sunt, MASSE vitaminer og veske, og mye fysisk trening.
stikk til en headshop hvor de har noe som kan rense, eller amf..
En i nærmiljøet der jeg bor drakk en hel flaske zalo, og satt på do i en hel helg.

Men tilbake til saken, jeg har en kollega som driver hvert år og tar en "naturlig" tarmskylling. Det han gjør er å bøtte innpå (konen også) med saltvann. Ikke fra sjøen, men vanlig vann med tilsatt salt. Så bare renner det meste ut, drikker litt til. Og dermed er hele systemet tomt. Så begynner han å spise igjen.. Da må han begynne med "lett" mat som bønner og ris osv.

Verd et forsøk?
Man skal være forsiktig med salt. For mye kan ha ugunstige helsemessige effekter, og i verste fall forårsake død.
Sitat av Matthiesen
En i nærmiljøet der jeg bor drakk en hel flaske zalo, og satt på do i en hel helg.

Men tilbake til saken, jeg har en kollega som driver hvert år og tar en "naturlig" tarmskylling. Det han gjør er å bøtte innpå (konen også) med saltvann. Ikke fra sjøen, men vanlig vann med tilsatt salt. Så bare renner det meste ut, drikker litt til. Og dermed er hele systemet tomt. Så begynner han å spise igjen.. Da må han begynne med "lett" mat som bønner og ris osv.

Verd et forsøk?
Vis hele sitatet...
Han her renser tarmen, dette her er jo snakk om å rense kroppen for thc metabolitter som ligger lagret i kroppens fettreserver.
Skulk i noen dager. Evt. rømme for noen dager. Amf kommer jo ut på testene da... Ellers er tarmskylling med saltvann det beste jeg har sett til nå!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av InTrance
Viss du mixer salmiakk og klorin i like mengder og drikker dette blir du ren i en fei. ca en halv dl av hver, fin fin shit :P

Men seriøst: Poenget er at du ikke bør prøve deg på noe slikt tull
har du scorpius eller en annen headshop i nærheten gå der og forhør deg, de bør da ha noe shit.
Vis hele sitatet...

funker det salmiakk og klor greine? jeg hørste at hvis du har tørka klorin på fingern også pisser over fingern din må jo det fucke pisseprøva bra?!
Syntes den høres bra ut
Løp til en helsekost butikk og kjøp deg noe som heter C24, samt en flaske med grapejuice? (fås også kjøpt på helsekost butikken)
Dette koster vel rundt 4-500 kroner tror jeg, men er verdt det i forhold til evt ting som kan hende ved en positiv pisseprøve.
(Off-topic)
Ser for meg 2-3 morske lærere tvinge deg till og pisse i en rosa farget kopp med blomster på:P

(On-Topic)
Kan du ikke bare spørre en GOD venn av deg om han kan pisse i en pose som du kan ha med og bruke istedet for og pisse selv???
Hele poenget med å drikke zalo er at verdiene i urinen din blir helt ute av balanse så det ikke blir mulig å foreta en urinprøve. (teste for thc) De kan fortsatt se at du har prøvd å fucke opp testen, så de kommer jo til å skjønne hva som foregår, men de kan ikke bevise at du har røyka...
Dum måte å prøve å komme seg unna på, men hvis du skal gjøre det så tror jeg en spiseskje er nok.
Sitat av kakebak
(Off-topic)
Ser for meg 2-3 morske lærere tvinge deg till og pisse i en rosa farget kopp med blomster på:P

(On-Topic)
Kan du ikke bare spørre en GOD venn av deg om han kan pisse i en pose som du kan ha med og bruke istedet for og pisse selv???
Vis hele sitatet...
Helt enig, kan du ikke bare få en kompis til å pisse, som du tar med deg?
Det er jo det sikreste, støtter alle her som sier IKKE drikk zalo!
Er det ikke bare å nekte prøven? Ikke drikk zalo iallefall. Ganske rart at det ikke finnes brekningsmiddel i zalo sånn som en kompis av meg fant ut at det var i tennveske.
Få en kompis til å pisse for deg. Var det jeg gjorde på Folkehøyskolen. Vi var under observasjon da, så det er vanskelig å helle det oppi diskrét. De sa også til meg at det var for kaldt. Men jeg bare trakk på skuldra og dro hjem og fyra opp en joint, for de kunne ikke bevise en dritt. Men prøv å hold pisset så varmt som mulig, så slipper du komplikasjoner...
det enkleste er vel bare å ikke røyke for å få en ren prøve

men da dette er vanskelig for mange, inkludert meg selv må man ha andre løsninger.

spørsmålet er jo rett å slett hvor ofte du røyker? røyker du 3-4 ganger i måneden er det ute etter 3-4 dager ca.. eøyker du hver dag i en legere periode kan du regne med 3 måneder minst, å da klarer du neppe å 'rense' kroppen.. men uansett så kan du jo bestille på nett sånne som holder deg clean i 5 timer elns..

lykke til
Pisse i en termos? holder pisset kaldt. Og vist noen lurer: "De er kaffe`en min"