Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 758
Hej, jeg er bosatt i Danmark og har nå sett den nye snus "NOR" kommet på en side jeg bestiller fra. Hilken smak er best? Og er ikke dette bare samme konsept som Lundgrens ferdigbaka som fantes for 10 år siden?
Takk for svar, spørr for jeg skal bestille 10stk og gidder ikke hvis det er lort
Jeg personelig liker ingen av de.Går for mer klassisk brun snus som smaker snus og ikke den ekle mint smaken.Anbefaler N&J No3 Red Hot Extra Strong.
Har smakt Falketind og Saltstraumen og vil si at begge to smaker ålreit til å være et billigere alternativ. Falketind er bedre i lengden synes jeg, og den ekstra sterke versjonen er sterk. Gikk fra Skruf fresh ultra S5 til den og ble litt uvel da jeg tok 2 snus på morgenkvisten .
Sitat av above Vis innlegg
Jeg personelig liker ingen av de.Går for mer klassisk brun snus som smaker snus og ikke den ekle mint smaken.Anbefaler N&J No3 Red Hot Extra Strong.
Vis hele sitatet...
Ja så er du litt bias x) I Danmark får man kun all white snus, da snus ikke er lovligt. Jeg har noen esker med G løs men etter mange år med all white skal jeg bare ha den sviende mint følelsen x)
Jeg falt på NOR “FALKETIND” MENTHOL, håper det sier meg noe da det ikke er rom for og kjøpe mange forskjellige struter som student

Sitat av Mozzie Vis innlegg
Har smakt Falketind og Saltstraumen og vil si at begge to smaker ålreit til å være et billigere alternativ. Falketind er bedre i lengden synes jeg, og den ekstra sterke versjonen er sterk. Gikk fra Skruf fresh ultra S5 til den og ble litt uvel da jeg tok 2 snus på morgenkvisten .
Vis hele sitatet...
Ja, gikk for falketind S6! Gleder meg til og prøve det, spessielt for jeg er typen der bare spytter snusen på gaten, uten og tenke meg om
Sist endret av puppetwar; 25. januar 2024 kl. 10:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av puppetwar Vis innlegg
Ja så er du litt bias x) I Danmark får man kun all white snus, da snus ikke er lovligt. Jeg har noen esker med G løs men etter mange år med all white skal jeg bare ha den sviende mint følelsen x)
Jeg falt på NOR “FALKETIND” MENTHOL, håper det sier meg noe da det ikke er rom for og kjøpe mange forskjellige struter som student



Ja, gikk for falketind S6! Gleder meg til og prøve det, spessielt for jeg er typen der bare spytter snusen på gaten, uten og tenke meg om
Vis hele sitatet...
Jeg pleier å gå til den lokale slikbutikken/godtebutikken og bestille snus herfra. Da får man all slags snus
Sitat av bendiks Vis innlegg
Jeg pleier å gå til den lokale slikbutikken/godtebutikken og bestille snus herfra. Da får man all slags snus
Vis hele sitatet...
Ja så har man vell mulighet for alt der heter svensk x)
Jeg er frelst av Lyft Honey Euqapulyptus, men er litt dyrt i lengden så