Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1786
Er det mulig og skyte heroin uten saltvann? Har null igjen av de man får på luka😖
Noen tips??
Vann fra springen? Jeg har satt hundrevis av skudd med det, i ulike deler av Norge. Bruker aldri apotekvann.
Jeg har også tilgode å få frossan.
Sist endret av SkammeligNykter; 19. desember 2022 kl. 23:05.
Vanlig vann?
Har du dritt noja så er det vel bare å kok vannet først før du injiserer.
Har aldri brukt noe annet enn vann rett fra kranen på kjøkkenet/badet/vaskerom osv..
Er endel bakterier i springvann så vær forsiktig. Bruk kaldt vann og kok kanskje. Aldri brukt varmt vann fra krana, mer bakterier. Du er ikke keen på sepsis så personlig ville jeg fått tak i sterilt vann.
Man koker jo opp minusen med askorbinsyre. Det tar det meste.

Jeg skyter ikke heroin, men oxynorm eller speed og bruker kun kaldtvann fra springen. Gjort i årevis og aldri hatt et problem.

Bruker heller ikke hjulfilter og sånne ting.
Ingen jeg kjenner heller. Bomullspads er det som gjelder
Sist endret av SkammeligNykter; 20. desember 2022 kl. 12:45.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså i mine dager skøyt vi heroin med vann fra springen under giardia epidemien i Bergen. Gikk bra det også.

Det er ikke mange på saltvann du trenger å bekymre deg mest for, men mer alt drittet som befinner seg i gateheroin
Anonym bruker
"Stum Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker noen saltvann blir du ikke tørst da?
Tror kanskje ikke ts snakker om saltvann. Men det vannet du får på sprøytebua i Oslo, dvs sterilt vann.
Jeg har kun brukt det når jeg har vært ute. Ellers går det i springvann. Pleide å ta et glass med vann som kunne stå i noen dager og det gikk helt fint.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sterilt vann er saltvann
Sterilt vann er kanskje saltvann, men det betyr ikke at alt saltvann er sterilt
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Joda, bare å trekke en pumpe rett opp fra sjøen
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Joda, bare å trekke en pumpe rett opp fra sjøen
Vis hele sitatet...
Jeg har faktisk sett dette blir gjort, med suksess.

På en måte tenker jeg han hadde flaks.
På den annen side hører man jo stadig om dem som trekker opp fra vannpytter på veien (sett dette også) eller den som bare trekker opp i pumpa uten filtrering, rister den litt, å skyter, gang på gang, uten alvorlige (akutte) følger.

Rart hva folk tåler.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Jeg har faktisk sett dette blir gjort, med suksess.

På en måte tenker jeg han hadde flaks.
På den annen side hører man jo stadig om dem som trekker opp fra vannpytter på veien (sett dette også) eller den som bare trekker opp i pumpa uten filtrering, rister den litt, å skyter, gang på gang, uten alvorlige (akutte) følger.

Rart hva folk tåler.
Vis hele sitatet...
Mye folk tåler, har sett en skyte med vann fra en dam på bakken.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Mye folk tåler, har sett en skyte med vann fra en dam på bakken.
Vis hele sitatet...
Ja husker en gang det kom en dame å spørte om hu kunne få litt av ølen min for å skyte... Alternativet hennes var vann fra akerselva så jeg delte selvsagt..
Har brukt alt fra øl og sprit til vann fra naturen, og det har vel stort sett gått bra hver gang.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
At noe har gått bra, betyr ikke nødvendigvis at det er trygt.

Klart i landet man er født og oppvokst i så har kroppen fått mye tid til å behandle bakteriene som finnes i omgivelsene våre som gir oss noe beskyttelse.
Men la det være klinkende klart: Å skyte annet enn sterile løsninger er en stor risikosport, i værste fall ender det med død.