Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1633
nå er tiden kommet for meg å bestemme om jeg skal la det bli med en rev i ny og ne, eller om jeg skal gå et skritt videre...2 sek....sånn, greit....jeg vil prøve syre!
desverre erre lenge til fleinsoppen popper opp, så jeg lurte på om noen kanskje hadde noen gode oppskrifter på syre...hørt at man kan lage det av det meste man finner i et møblert hjem. Noen som er keen på å dele litt erfaringer?

*voldra NFF med sølvskje og gøysaft*
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Jeg har masse oppskrifter. Her: http://kamps.org/g/?vjxc
Prøv å få kjøpt litt sopp... Jeg tror det er et bedre alternativ og gå rett til enn syre.
Jeg er enig med rdxz... Prøv å få fatt i litt sopp eller LSA frø. LSA er nesten det samme som LSD sies det, bare at det er naturlig framstillt i frøene.

Søk på forumet og jeg er sikker på at du finner mye god info.

Toke Care
Affa's Avatar
Trådstarter
44 2
hell jau, men det er jo ikke akkurat soppsessong da=/
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
sesong?

Kan jo bestille fra nettet da...
Tror nok ikke du klarer å lage LSD på kjøkkenet, hvis det er det du håpet.

http://www.rhodium.ws/chemistry/index.html#lsd

På denne siden finner du endel info om hvordan man kan framstille LSD, evt. kan du alltids sjekke Tihkal. Her står en grei framgang for å framstille, sett at du har de riktige kjemikaliene, og en lab med riktig utstyr.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hehe, du skal gå fra å røyke en rev i ny og ne til å spise din egen hjemmelagde syre? Go fast, go hard!
Det er nok ikke så lett som du tror...
Eller, det spørs på hva du mener med et møblert hjem :-)
Ja, ja. Du kan jo lese "Practical LSD Manufacture" av Uncle Fester. Du finner den hvis du søker på bokkilden.no, amazon.co.uk, eller Uncle Festers hjemmeside. Med nærmere ettertanke, ikke kjøp fra bokkilden, den er svindyr!

Steg for steg prsedyre for å lage LysergSyreDietylamid:
1. Skaff deg en helsikes god advokat
2. Finn en plass der du kan dyrke korn
3. Finn Ergot sopp
4. Forpest avlingen din med Ergot
5. Plukk av alle ergotsoppene fra kornet.
6. Ekstraher ergotaminet
7. Kjøp boka og les resten (husker ikke)

Uncle Fester har visst aldri laga LSD selv, så ikke stol blindt på boka. "Recipe X", som han tydeligvis er så stolt over, tok han feil i.
Anyway, du kan jo kjøpe Morning Glory frø fra plantasjen på internett (eller så var det opiumsvalmuer?)

Redigert: Men for all del; dette er ikke en oppfordring. Uansett er ikke "Practical LSD Manufacture" en veldig bra bok.
Sist endret av EmteX; 8. april 2004 kl. 20:08.
Skal du prøve LSA så kjøp HWB woodrose istedenfor Morning Glory.

Dette er ikke egen erfaring, bare noe jeg har lest, men Hawaian Baby Woodrose skal være mindre kvalmefremmkallende enn Morning Glory.

Dette er heller ingen oppfordring til bruk. Det er snakk om "giftige" frø her som egentlig ikke bør spises.

Sopp fåes kjøpt på nettet hele året rundt.
Angående de giftige frøene; Morning Glory.
Var på plantasjen (butikk) i går, der sto det:
Morning Glory ,Heavenly Blue, Norges bestselgende morning glory (det norske ordet for det, men husker det ikke)

Når jeg kom hjem leste jeg en FAQ om Morning Glory jeg hadde lastet ned noen uker tidligere fra Erowid. Forfatteren hadde vasket vekk giften fra frøene med etanol og petroleum eter (ikke dietyleter, eller nafta). Han fikk en "klar" opplevelse som ikke ble ødelagt pga. giften som finnes i frøene.

Finn FAQ`en på Erowid, det skulle ikke være noe problem. Det er hvis du skal bruke det da (Noe som jeg selvfølgelig ikke oppfordrer til... ;-))

Nå er jo det såtid, sa da kan jo det være kjekt å kjøpe noen planter å så. Jeg kjøpte Papaver Somniferum. De er fine.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
For ikke å glemme at når frøkapslene gjør seg klar til å blomstre så er de stappfulle av opium .
Ja det er såtid nå. Har bestilt endel urter allerede og flere skal det bli.

Mange fine planter man kan dyrke. Bestilte Wild Dagga frø igår. Gleder meg til å se om de funker!

Dette ble SYKT offtopic da..