Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 983
Tåke
Tatt 1. juledag på vei til Os, ved Kalandsvannet.

Nikon d40x, kitobjektiv.



Jeg vet at galleriet er buggy i IE.
Sist endret av Makk; 10. januar 2008 kl. 17:12.
veldig fint bilde. tror jeg kansje har sett det stedet der før.....
Finfint bilde! Jeg syntes nesten det så litt vidvinkel ut pga. landskapet, kul effekt!

Jeg vet ikke mye kan gjøres med det, men det irriterer meg litt med det utbrente området oppe ved solen.

Alt i alt, bra bilde!
Er enig med Manny, det utbrente området er litt irriterende.

Horisonten kunne kanskje vært rettet opp. Kunne vært artig å få se det med horisonten rett (men jeg gidder ikke fikse det selv og laste opp her).Det som irriterer meg en del er at det mørkere partiet, sammen med den skjeve plasseringen av horisonten får bildet til å virke veldig sidetungt. Det er nesten så mye at om man hadde hengt det opp på veggen ville det bikket over mot høyre. Det var det jeg hadde av kritikk. Ellers et fint bilde
Stilig bilde. Vi kjørte der samme dag som deg! Hadde tenkt til å ta bilde, men digitalkameraet var tomt for strøm...
Makk's Avatar
Trådstarter
Prøvde meg på å rette på horisonten. Det resulterte i at jeg måtte beskjære bunnen litt, så bildet ble bredere.

Kommentarer?
Tåke 2
Jeg ikke fikk ikke den samme følelsen av at bildet bikket mot høyre nå ihvertfall
likte bilde nr2 bedre. men som andre har sagt er det utbrente oppe ved skolen litt irriterende! ellers et greit bilde
Ah, nydelig! Elsker slike type bilder. Mitt nye bakgrundsbilde!
+KP
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
This picture has my stamp of approval for great!

Flotteflott. Kunne ønske jeg greide å ta slike bilder sjæl.