Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2656
God kveld,

Jeg har fått meg en mac og lurer på hva mulighetene for spill på denne pcen er?

Lest litt i tråder her og ser at det skal la seg gjøre å laste ned spill fra piratebay og spille på mac.

- Finnes det noen liste med oversikt over alle spill som er tilgjengelige på Mac?

- Finnes det noen (nett)butikker som selger disse spillene lovlig?

-Hvilke spill vil DU anbefale meg til min mac?

Har:
2,4 GHz
4 GB ram
382 mb graffikkort

Setter pris på svar!
Legg inn steam. Er noen titler for mac der...
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Team fortress 2, minecraft, GTA san andreas, Call of duty 4. Det finnes veldig mange windows spill som er portet til mac også feks Skyrim.
Spiller BF3 på 15". Lavest grafikk, selvfølgelig. Men også SC2, Left 4 Dead, m.m.. At Mac-en ikke er "laget for spill" er nå én ting, at det går an å spille på det derimot, er det da ikke tvil om da jeg sitter og gjør det selv .

Btw.. BF3 - ikke bruk fly, hehe.
Sist endret av Maol33t; 26. desember 2011 kl. 00:36.
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Får mann kjøpt spill til Mac i butikker da?? I fysisk form liksom? Hvor?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Installer crossover. Vips så funker de aller fleste spill på mac'en din
Sitat av Trigga Happy Vis innlegg
Du får så og si ikke spilt en dritt. Vær klar for at pc-en blir varm som faen og skrur seg av osv.

Mac er ikke lagt til spill, ferdig med det. Snakker av egen erfaring her.
Vis hele sitatet...
iMac funker veldig fint til Spill

Sitat av Istra Vis innlegg
Får mann kjøpt spill til Mac i butikker da?? I fysisk form liksom? Hvor?
Vis hele sitatet...
De store tittlene tilbyr ofte spillet for mac også.
Jeg hadde en MacBook Pro 13" før, hadde et problem med at den ble overopphetet...
... men så fant jeg dette (http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=6610), Notebook cooler som virker kjempefra. Kjølingen på 13" MacBook pro er rett og slett alt for dårlig når man skal belaste maskinen for fult, men siden den er laget av aluminum blir notebook kjølere veldig effektive! Jeg spilte Crysis, BFBC 2, MW2, Command & Conquer med glans etter jeg skaffet med ekstra kjøling!

anbefales på det sterkeste, men hvis du tenker å spille en del anbefaler jeg deg å kjøpe en 27" iMac. Jeg gjorde det og spiller BF3 på Ultra nå
Sitat av Trigga Happy Vis innlegg
Du får så og si ikke spilt en dritt. Vær klar for at pc-en blir varm som faen og skrur seg av osv.

Mac er ikke lagt til spill, ferdig med det. Snakker av egen erfaring her.
Vis hele sitatet...
Derfor jeg spiller på min MBP, uten noen former for problemer, hver eneste dag?


Tror du skal stappe dine egne erfaringer opp en mørk mørk plass...
Jeg har en macbook pro 15 tommer. Call of Duty 4 er ikke spillbart en gang, hva er det dere spiller egentlig?!
Alle har forskjellige meninger om hva som er spillbart :P noen klarer seg med 10 FPS andre trenger 25. Selv hadde jeg sett på 10 fps som uspillelig.. Tviler sterkt på at du får så veldig mye over 20 FPS på flere av spillene nevnt i tråden, antagligvis mindre enn det tilogmed (ihvertfal etterhvert når PCen blir glovarm)
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Jeg har en macbook pro 15 tommer. Call of Duty 4 er ikke spillbart en gang, hva er det dere spiller egentlig?!
Vis hele sitatet...
Hva faen? Hvor gammel er den da? Sitter nå og spiller både BF3, MW3 og Skyrim uten problemer på min MBP jeg.
Anbefaler Torchlight hvis du liker action RPG spill, er drit bra og kjekt tidsfordriv. Mods gir spillet det det mangler, anbefales!
Ellers har vi Angry Birds, Plants vs Zombies og The Humble Indie Bundle spillene(alle disse er til Mac og mange av dem er veldig bra). http://www.humblebundle.com/ Du kjøper spillene her og velger selv hvor mye du vil betale.
Sitat av SilverLemon Vis innlegg
Hva faen? Hvor gammel er den da? Sitter nå og spiller både BF3, MW3 og Skyrim uten problemer på min MBP jeg.
Vis hele sitatet...
2009 modell. Vel det er spillbart, men jeg må bruke resolution på 600ish, og det er fortsatt ikke tilfredstillende fps.
Stuntman bob på appstore
Det er vel en del tilbud for mac på både steam og appstore.
Du har jo App Store innebygd i OS X hvor du finner en del spill. Og hvis du i tillegg installerer Steam vil jeg påstå du har et veldig bra utvalg.