Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 28512
Dersom man kjøper et plombert våpen kan man i mange tilfeller få kjøpt erstattninger til de plomberte delene på nettet.
Eksempel:

En bekjent av meg holder for tiden på med å bestille en og en del for så å sette sammen en 50 kaliber rifle til slutt.
Det han sliter med å få tak i er sluttstykket til våpnenet.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Ser mange snakker om og borre opp plomberte våpen. Noe som er interessant for meg.
Men en ting som jeg kommer å tenke på er hva det hjelper med opp boret våpen når man ikke har ammunisjon.

Får regner med at man må ha tillatelse for og kjøpe kuler og krutt her i dette potetlandet. Og har man kontakter som skaffer ammunisjon så hvorfor kjøpe plombert våpen da?
Brag time: Jeg har en plombert magnum 44.

Som tja sier, hvor i helvete får man kjøpt ammunisjon til en slik håndkanon? den plomberte magnumen min har jeg uansett bare på pynt, men hadde vært litt fett å vite om det faktisk gikk an å kjøpe ammunisjon på G-sport liksom... ^^
Vet ikke om G-Sport har, men XXL har iallefall! Så da mangler du bare våpenkort....
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av NitroFis Vis innlegg
En bekjent av meg holder for tiden på med å bestille en og en del for så å sette sammen en 50 kaliber rifle til slutt.
Det han sliter med å få tak i er sluttstykket til våpnenet.
Vis hele sitatet...
Ja, han sliter nok med det. Spesielt siden sluttstykke ikke er registreringspliktig i norge!
Din bekjente er nok en løgner og en stor bløff.

Skal man sette sammen en 50 cal så bør man få tak i løp og låskasse som er beregnet til dette, og man får ikke kjøpt hverken låskasse eller løp uten våpenkort eller godkjent søknad fra politiet.

Jeg blir like oppgitt hver gang, men må alikevel flire litt av sånne som liksom kan alt, eller kjenner noen som, osv osv