Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 878
Hei, jeg bare lurte på om at det finnes noen sider som www.mp3.com som har playlist filen som ASX, og der er det umulig å linken opp, altså linken hvor egentlig selve filen er .mp3, kjenner noen til en veldig avansert playlist i PHP sånn at brukerne ikke får take i mp3 filen.


Jeg vet at det brukes HTTP:// og FTP:// i adresslinjen IE, FFox osv, men hva er MMS:// og hvordan fungerer dette?
Sist endret av -AXMEDUS-; 28. august 2007 kl. 11:48.
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Erhm... Jeg tror du må ta deg litt mer tid og forklare nøyaktig hva du vil - for jeg klarer rett og slett ikke se sammenhengen og den store helheten i spørsmålet ditt.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
MMS er multimedia stream. Et streaming format, utforma av MS. Et derivat av HTTP-protokollen.

Og hindre folk i få tak i MP3? Gløm det. Dei som vil ha tak i får tak i, uansett kva du gjer.

For å dumpe mms-strømmer kan du bruke mimms, mplayer, xine, modifisert wget, whatever...

GLØM TANKEN OM DRM! Kan folk høre noko, kan dei kopiere det _akkurat_ slik dei vil, og ingenting du gjer kan nokonsinne hindre det. GARANTERT!
Trådstarter
74 0
Hei vidarlo! jaja ok det skjønner jeg, Når jeg sier at hindrer folk til å få tak i MP3ene mine snakker jeg ikke om en som kan mye om det, en vanlig bruker!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av xerwate
Hei vidarlo! jaja ok det skjønner jeg, Når jeg sier at hindrer folk til å få tak i MP3ene mine snakker jeg ikke om en som kan mye om det, en vanlig bruker!
Vis hele sitatet...
I så fall bør du bare kjøre på m3u-fil. Det er enkelt for alle parter, og den jamne bruker vil neppe gidde.