Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 5043
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen av disse som kan gi en god rus, er veldig gla i amfetamin, så er i hovedsak ute etter å spise noen mens jeg er tent
Quentapin 25mg
Truxal 25mg
Simvastatin Avtavis 40mg
Plavix Klopidorgrei 75mg
Tramadol Hexal 50mg
Brexidol 20mg
Lipitor pfizer atorvastatin 20mg
Ibuprox 200mg
Novaluzid Biophausia
Rovamycin Spiramycin Aventis 3 mill
Selo-Zok 100mg
Atorvastatin Mylan 40mg
Ramipril Hexal 2,5mg
MOBIC 7,5mg
Modifenac Alpharma 75mg
Metoprolol Sandoz 50mg
Naprosyn Naproxen Roche 500mg
Diovan 40mg
Acetylsalissylsyre Actavis 160mg
Mye dritt her si' - Vel, tramadol ser ut til å være førsteplass på lista di ved første øyekast. Ikke at 50mg gjør store dusen for karen som er gla i amfetamin. Du fikk det delvis sortert ut da..
Tramadol er det eneste. Selv får jeg chill rus på 150-200mg.
Tramadol i doser nevnt over MEN jeg ville ikke blandet de med Amf da de senker krampeterskelen og er direkte farlig kombo. Google det så ser du hva jeg mener :-) men alene eller i lag med god røykings er de faktisk grunnet sin effekt ganske sentralstimulerende og gir en god følelse av mild speedball. Noen er mer sensitive og jeg ville kun tattt 2-3 først også fylle på med 1-2 etter 60-90 min da de tar litt tid før de virker omlag 30-60 min og varer i typ 4-6 t. Ikke overskride 400mg i døgnet da de kan gi kramper i Støre doser og dette er livsfarlig. Bruk med måte, er du sensitiv på de er de kjempekos ;-)
ArbeidsledigProletar
Siden du tydeligvis ikke kjenner til noen av disse pillene du har, regner jeg med de ikke er foreskrevet deg noe som igjen leder til min konklusjon om at du bare har tømt noen andres medisinskap... Hva om dette hadde vært kritisk medisin for de du har stjålet fra?

Makkafreakere as.
Quetiapin(regner med at du skrev det feil) er et antipsykotika som du kan bruke til å sove på når du er ferdig med makkarunden.

Jeg er forresten helt enig med batabusa, rent forkastelig å stjele medisiner som andre kan ha behov for.
Truxal er fine mot angst og for lugne ned.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Truxal er fine mot angst og for lugne ned.
Vis hele sitatet...
Eller for å koble totalt ut. Jeg lå og så i taket i over et døgn forrige (og eneste) gang jeg rørte disse. Var tom for benzoer en dag jeg var litt ekstra frynsete i nervene, og kom på at jeg hadde en haug av disse liggende. Spiste 5-6 stk, men husker ikke styrke (Fikk av en psykiater for mange år siden). Kanskje ikke mest ettertraktbare rusen, men av og til kan det være passende å bare bli slått ut og