Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4195


Har fått opp denne reklamen i noen måneder nå og har avskrevet hele greia som 100% scam. Forrige gang klarte kommentarfeltet å få meg inn på sidene dems hvor det ble vist bilder av klargjorte lokaler i Norge "litt utenfor Oslo." Forøvrig den mest skreddersydde reklamen jeg har fått der inne. Etter alt jeg har hørt og lest og studert om ayahuasca og selv opplevd av "plantemedisin", for så å få denne "muligheten" i fleisen via en annonse på Facebook av alle steder.. Jeg kunne ikke blitt stort mer skeptisk.

Antar forøvrig at folk her inne med meninger og tanker rundt opplegget det reklameres for allerede er inneforstått med hva ayahuasca er, sånn at det hadde vært fint å unngå akkurat dén diskusjonen i denne tråden. Det jeg er ute etter er andres inntrykk av gruppa og deres måte å operere på. Er dette et siste, desperat forsøk av Gaia til å starte en global revolusjon for å redde seg selv som Ho gjør ved å koble seg på og operere ut i fra grådigheten vår, altså en revolusjon vi uansett bør støtte med hjerte og sinn alle som én, eller snarere, et simpelt, reinspikka menneskeskapt forsøk på å flise dem som lar seg flise med løfte om enda en ny kur på deres elendighet? Sjøl mener jeg at det i prinsippet ikke er noe galt med å ta seg betalt, sånn at dét er sagt. Dette konseptet har visst allerede blitt til en pengemaskin nedi reinskogen operert av folk med helt andre, lugubre motiver enn å faktisk hjelpe folk i bytte mot en liten slant for å sørge for sin egen overlevelse.

Så, litt rambling ferdig, hva tycks? Legit?
Haha. "In several locations in Denmark, Norway and Sweden". Om dette ikke er scam så løper jeg naken bortover Karl Johan 17. Mai.
Dette er nok scam ja.
50k som liker fb siden.
De vil at du skal betale først 7500kr, forså å betale 1500 til i ''depositum''
Nå vet jeg ikke normal pris på slike ayahuasca retreats, men å betale så mye i forveien virker merkelig.
Madrid tilhører visst Irland & UK.
Samtidig holder de gjerne retreaten på 3-6 steder samtidig.
De har null kommentarer på hovedsiden sin og veldig få som har sett postene dems.
De holder også på med psykisk kastrering (hva nå enn det er)

Alberto Varela (som startet dette) Har et ekstremt dårlig rykte i Spania og han har laget masse trøbbel for det ''ekte'' Ayahuasca samfunnet.
http://forums.ayahuasca.com/viewtopic.php?f=29&t=40648
http://alberto-varela-and-i.blogspot...berto.html?m=1


De skriver følgende på hjemmesiden sin:
Ayahuasca is not forbidden by law in the places we use it to fulfill our work.

DMT er jo forbudt i Norge samt de fleste andre landene de skal holde dette så de har ikke gjort researchen sin.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fikk denne på reklamefeeden i FB selv og ble i utgangspunktet veldig glad. Skal til Costa Rica på et annerkjent retreat med veiledning, men så for meg å spare flybilletten, hehe. Desverre er nok dette bare svada.