Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2650
Hei og hopp!

Jeg lurte bare på om når jeg har fått inn litt blod i pumpa, men får ikke mer svar i det jeg skal skyte det inn, kan jeg ta ut spissen og sette den i ei ny åre og skyte?

Saken er at jeg skulle til å gjøre det, men så fikk jeg bomskudd og skifta åre, deretter fikk jeg svar med en gang i den andre, men det lå blod i pumpa, hvor lenge kan det ligge blod med dopet før det koagulerer/tykner og blir farlig? Kan det oppstå blodpropp på sikt?

Og er det farlig? Brukte 30 sekunder på å bytte åre. Var ikke lange tiden, men lurer bare hvor lenge jeg kan spare på blod blanda med dop. Litt rotete spørsmål, men dere skjønner sikkert. God helg!
Det er en tråd på drugs-forum hvor folk påstår å ha skutt uten problem med sprøyter som har ligget i opptil 3 dager med blod i, etter de har filtrert det på nytt. Det er selvsagt å trekke strikken milevis for langt. Man risikerer jo blodpropp og infeksjon/forgiftning. Er litt kjedelig å pådra seg permanent hjerneskade som følge av blodpropp bare fordi du skulle spare en hundrings på smell.

Ville nok heller putta det i analen, det gir jo fortsatt god effekt
Aner ikke fasitsvaret her, og det er veldig sjeldent jeg får blod inne i selve sprøyta... Men hvis det skjer, kanskje 20-30 sek før jeg føler at jeg må filtrere på nytt. Antageligvis er det bare tullete fra min sin side, jeg tror at selv om det koagulerer litt er det som regel bare å bange det. Har sett folk sitte 5 min med blod i pumpa.... Utrolig hva folk tåler. Et lite drypp er da ingenting for mange sprøytenarkomane.

Bare squirt det ut hvis du får blod i pumpa og føler du ikke kommer til å treffe, så filtrerer du på nytt, tar deg sammen og setter den rett inn neste gang. Lykke til.
Oi, jaja...daså.
Takk for svar
Så et annet spørsmål....hvis noen gidder, hevelsen på bomskuddet går vel ned et par dager etterpå? Husker ikke, er så lenge siden jeg har gjort dette. Fikk en liiiten kul bare.
Åja, bomma du?

Hvor stor er hevelsen? En kul går bra, men det spørs om den blir større eller mindre. Vokser den må du til legen ASAP. I løpet av en dag eller to. Ikke gå til legen med mindre kulen vokser. Kroppen ordner som regel opp. Men får du en hevelse som er rød, varm, hissig og voksende er det bare ett alternativ, og det er å kontakte helsevesenet.
Bomma på den ene åra før jeg bytta fort til den andre, den er liten, men steinhard. Typisk for denne åra er godt brukt, håper den ikke ryker.
Det skal jeg gjøre, tusen takk for svar.
Skal se det an i mårra når jeg våkner. Skjelver så mye rett før jeg skyter, adrenalinet tok over.

Får vel massere den litt til tenker jeg, svir ikke eller noe, vært verre før, ikke noe blåmerke heller. Setter pris på disse svarene dine, forståelsesfull og ikke dømmende, du tok nettopp bort en bekymring. Suget sitter så godt i hodet, skulle bare kose meg siden det er så lenge siden. Tror jeg skal røyke det neste gang før jeg skyter det, da roer jeg meg nok ned litt mer.
Sist endret av yomomma; 17. september 2017 kl. 05:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg liker å legge på en varm klut. Aner ikke om det hjelper, men jeg tror varme utvider blodårer, og da tenker jeg liksom at stoffet lettere blir trekt inn i blodet. Men det er bare noe jeg tenker i mitt eget hode, hva som skjer i virkeligheten aner jeg jo ikke. Noen anbefaler også å veksle mellom varme og kulde på injeksjonsstedet hvis man har bommet, men det høres jo enda mindre logisk ut.

Ja du bør prøve å ikke skyte med en gang du har mekka opp eller noe, ikke vær så nervøs at du skjelver. Spesielt hvis du har små eller rullende blodårer, så er det viktig å være stø på hånda, bruke stas og være bestemt når du setter den. Men jeg har vært i samme situasjon og det er faen meg så enkelt å bli litt ivrig når man skal skyte....

Takk for at du synes jeg tok bort en bekymring. Har selv vært på legevakta pga noia, uten at det har vært noe galt. Anbefaler deg å slutte med skyting. Noia for abscesser ødelegger nesten rusen hvis man har bommet.... Ikke at jeg har røyka så mye heroin at det gjør noe. Ikke skutt så mye heller, 10 ganger kanskje. Men har skytt min egen kroppsvekt i amfetamin.

Jeg har ingen grunn til å dømme deg. Dersom noen dømmer deg pga bokstaver og ord du skriver på et internettforum, burde man bare ignorere vedkommende. Da kan man spørre seg hva deres intensjoner for å delta i diskusjonen er.

Håper det går bra med armen din. Regner med kulen er borte nå? Eller i alle fall nesten?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei
Kulen er helt borte, og årene er friske Skyter fortsatt på to faste årer etter 3 år med skyting (av og til) for kos.
Om det hadde vært absess hadde jeg vel brukt brukt utstyr, og det gjør jeg aldri, alltid vært renslig. Av og til en hevelse pga bomskudd, men kroppen ordner det alltid. Takk for bra svar. JA ikke sant...Ingen er perfekte uansett
Bra det gikk bra!
prøvd/tenkt på å snorte det i steden da? da får du jo i deg det du skal ha pluss at du ikke får ødlagt årene, vet jo at røyking også går, emn sett så mange som skjelver eller bommer med røykerøret såpass at sikkert 70% av røyken forsvinner i løse lufta.
Nå skal jeg absolutt ikke oppfordre til noe, men jeg har snorta såpass mye til tider pga bomsmeller og fucka årer at jeg mener absolutt det gir en bedre effekt enn å røyke det hvertfall.

Stay safe!
Ingen har nevnt at ved å bruke samme sprøytenål igjen, kan du smitte deg selv med hepatitt!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Rusmisbrukeren Vis innlegg
Ingen har nevnt at ved å bruke samme sprøytenål igjen, kan du smitte deg selv med hepatitt!
Vis hele sitatet...
Gjekk vi ikkje vekk frå ideen om at sjukdomer oppstår spontant etter at Louis Pasteur demonstrerte forekomsten av sjukdomsframkallande organismer seint på 1850-tallet?

Du kan få hepatitt ved å bruke kanyle brukt av nokon som har hepatitt. Men viruset vil ikkje spontant oppstå av seg sjølv.
Så lenge du filtrer det på nytt kan den ligge i flere dager å fortsatt være like fin.
Bare pass på å bruke ny nål, å vertfall ikke noen andre sin.
For å være 100% på den sikre siden burde du bytte nål ved hvert stikk ettersom du kan få hepatitt bare ved å stikke deg selv flere ganger med din egen nål.
Sitat av Oppheng247 Vis innlegg
Så lenge du filtrer det på nytt kan den ligge i flere dager å fortsatt være like fin.
Bare pass på å bruke ny nål, å vertfall ikke noen andre sin.
For å være 100% på den sikre siden burde du bytte nål ved hvert stikk ettersom du kan få hepatitt bare ved å stikke deg selv flere ganger med din egen nål.
Vis hele sitatet...
Ok, dette visste jeg ikke, bra jeg bytter nål hver gang jeg ikke får svar da (tenker alltid at blodet størkner, og at nåla blir fort sløv etter 2-3 stikk NÅR jeg ikke får svar med en gang)

Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Bra det gikk bra!
prøvd/tenkt på å snorte det i steden da? da får du jo i deg det du skal ha pluss at du ikke får ødlagt årene, vet jo at røyking også går, emn sett så mange som skjelver eller bommer med røykerøret såpass at sikkert 70% av røyken forsvinner i løse lufta.
Nå skal jeg absolutt ikke oppfordre til noe, men jeg har snorta såpass mye til tider pga bomsmeller og fucka årer at jeg mener absolutt det gir en bedre effekt enn å røyke det hvertfall.

Stay safe!
Vis hele sitatet...

Snorta det noen ganger før, men ble så skeptisk da jeg ser oppi skjeia når jeg koker det er det fullt av dritt som ligger igjen, og tenker over at det kan jeg snorte oppi nesa? Nei takk, da skyter jeg heller, høres kanskje verre ut, da røyker jeg heller og, men problemet med røyking igjen er at jeg ikke kan røyke noe sted når jeg er i byen. Kan på sommeren en varm dag, men ikke nå dessverre, skulle vært røykerom. Er og dette rushet jeg er ute etter, det får du bare når du skyter...Men nå bruker jeg bare 0,5 i måneden, før var det 1 i mnd.
Sist endret av yomomma; 2. desember 2017 kl. 05:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.