Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1876
Hei!

Dette er det første innlegget mitt her etter å ha lurket på forumet i mange år nå, men nok om det.

Skal hoste en firmafest etter bestått fagprøve og trenger et lokalet, har forsøkt å søke på internett men finner ingen ting i min prisklasse. Vi blir 20-30 stykker, det må være lov å drikke alkohol der, ellers ikke så mange krav. Makspris jeg kan legge ut er ca 10-12 tusen. Håper dere kan hjelpe!

Takk på forhånd!
Da ville jeg tatt en ringerunde til restauranter, nattklubber, selskapslokaler, og liknende og hørt på prisen. Mange borettslag har jo egne festlokaler. Eller sett inn en annonse på finn.no el liknende. Skal det drikkes, er det en fordel om stedet har egen skjenkebevilgning. Ellers må du skaffe en ambulerende bevilgning. Oslo sentrum er dyrt, bedre med litt utafor. Søndag til torsdag er jo også billigere enn i helgene. Sjekk også gulesider.no

Lykke til.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Glemte å oppdatere tråden hehe.. Men ja, endte med å finne et lokalet til under 3000kr! Noe jeg aldri hadde trodd var mulig i Oslo. Ble et lokalet på Grünerløkka like ved "blå". Har leid tappekran og øl igjennom "Brewery" noe som også kom på en overraskende grei pris.

Takk!