Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1007
Apatisk Narsissist
lurvelen's Avatar
Hei, jeg så litt rundt på cdon og elkjøp, mest for morroskyld. Det endte med at jeg fant denne maskinen her http://cdon.no/elektronikk/msi/msi-g...b-w8-p25473337 Jeg stusset da jeg så at den ikke kostet så mye for å være en bærbar gaming laptop. Da jeg gikk til inkjøp av pc lærte jeg at bærbar ikke er noe særlig, er det fortssatt slik? Jeg sjekket opp grafikk kortet på youtube og de påstår at det kjører bf4 og andre krevende spill bra! Noen som har erfaringer eller noen meninger om bærbar gaming laptoper har en fremtid?
Den er ikke noe bra for gaming, men den vil spille de fleste spill greit på lavere detaljer. Tipper du må spille BF4 på low.

Ville valgt en som har 760m eller bedre MINST
Det er ikke noe særlig. Du må forvente å spille de fleste nyere spill på low.

Hvis du scroller ned her kan du sjekke fps-resultater på forskjellige spill:
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-...M.90245.0.html

Virker som denne generasjonen av spill går greit, men du må regne med at om 1 år, så vil du ikke dra noen særlige nye spill lengre. Bærbar gaming er en veldig kortsiktig investering.
Det er nesten sånn at du kan få dobbelt så bra laptop til samme pris.
Det spørs på et par ting, om du er en grafikkhore og hvilke spill du spiller. 650m er ikke i gtx serien så det blir listet under "underholdnings" segmentet. Det spiller de fleste spill bra nok. Spill som lol, cs, wow osv. kjører på high-ultra. Bf4 og slikt må du nøye deg med medium.
Til den prisen hadde jeg heller kjøpt denne fra multicom

Samme CPU, mer ram, bedre GPU, og større HDD. Slipper også all bloatware da du må installere OS på egenhånd. Funker nok fint til "gaming" med mindre du skal makse /alt/ på en AAA title
Sist endret av kliffen; 5. mars 2014 kl. 20:30.