Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1603
Jeg har lenge søkt etter en plass å leie, hvor jeg kan ha campingvogna mi... Det må være i Østfold, helst med tilgang på vann og strøm, men i hvertfall strøm.
Jeg ønsker ingen campingplass, men helst et litt usjenert sted å koble av.
Kunne kanskje leid en liten spot ved vannet et sted
Noen forslag?
Foreslår å sette inn annonse i lokalaviser i området du ønsker plass, og oppslag i butikker samme området.
Hvorfor kan du ikke bruke aggregat? Da slipper du og være avhengig av og være i nærheten av andre
Trådstarter
2 0
Joda, jeg har prøvd med annonser. Vanskelig å finne en ledig tomt... Ikke fått ett eneste svar på annonser.
Ellers har jeg aggregat, men det bråker så infernalsk. Også blir det litt mye å leve på aggregat i måneder i strekk. Tenker kanskje å bo der etter hvert
Hvor i Norge vil du være?
Har ett par som jeg vet sikkert hadde sagt ja. Og du kunne leid hos dem.

Leste ikke tråden før jeg skreiv.
Sist endret av Sterol91; 5. juni 2019 kl. 11:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva med å bare "boondocke"? Parker vogna på en plass du liker som ikke er privat og bli der til noen evt. klager?
Om du finner en litt bortgjemt plass med "kjerrevei" så er det ikke sikkert noen peser deg for å stå der hele sommeren, sålenge du holder det ryddig og rent rundt vogna og det ikke er voldsom trafikk til og fra. Og får du pes så kan du jo bare finne en ny plass? Dog må du enten leve med bråket fra aggregatet evt. kjøre på med ovn og kjø/frys på gass. Så du kun bruker strøm til vannpumpe og lys. Med LED så drar lys lite strøm. Så kjører du bare litt vedlikeholdsladning når det kreves med aggregatet.

Om du skal ha lang ferie så er du kanskje heller ikke bergrenset til kun østfold? Jeg mener om du primært søker skogens ro.