Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1668
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Fått kjøpt meg noen 2mg bars, tenker å ta meg en chill kveld. Har aldri tatt benzo før, hvilke startdose vil dere anbefale? Vil helst unngå å bli helt slått ut, vil bare loke å chille på sofaen.
Helt ærlig så tror jeg du blir skuffa, de produserer ikke noen spesiell rus alene. Du blir bare loka, svimmel og slapp, kanskje litt små chill. 1 - 1.5mg kanskje 2mg men det er max. Problemet er om du tar litt for mye så er det fort du blir så ukritisk til ting at du putter på deg alle i håp om å få en god rus, så pass på for det! De er lette å brenne seg på. Hold deg unna alkohol
Har du aldri vært borti benzo før hadde jeg nok ikke gått over 1mg. Tingen er at du føler deg helt nykter, mens sannheten er en helt annen og andre ser lett at du er rusa. Og det som kan virke som en god plan der og da, kan brenne deg i ræva no jævlig dagen derpå.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg ble satt på xanor for mange år siden, så ble jeg satt på 4-6mg/døgn. Dette var den første benzoen jeg fikk prøve. Høy doserng ja, men var ikke noe å hoppe i taket over. Ble slapp og slack kanskje i litt ekstra godt humør.

Når det er sagt så reagerer vi veldig forskjellig på medikamenter. Ville prøvd meg på 2mg først, så kan du evt. Øke med 2mg til om det ikke er nok. Hva enn du gjør må du ikke blande med alkohol, noen ganger kan bare en ekstra øl skille på fullstendig blackout
2mg kan bli litt i det meste laget for mange faktisk. Selv om jeg ikke har benzotoleranse så kan jeg ta 2mg, da har jeg sånn halvveis kontroll men det er fortsatt nok til at jeg kan bli frekk i kjeften med mine venner, jeg veier ganske mye så det spiller jo inn her. Om du er tynn som en flis og popper 2mg på tom mage første gang så kan det godt hende det er nok til å blacke ut.


Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når jeg ble satt på xanor for mange år siden, så ble jeg satt på 4-6mg/døgn. Dette var den første benzoen jeg fikk prøve. Høy doserng ja, men var ikke noe å hoppe i taket over. Ble slapp og slack kanskje i litt ekstra godt humør.

Når det er sagt så reagerer vi veldig forskjellig på medikamenter. Ville prøvd meg på 2mg først, så kan du evt. Øke med 2mg til om det ikke er nok. Hva enn du gjør må du ikke blande med alkohol, noen ganger kan bare en ekstra øl skille på fullstendig blackout
Vis hele sitatet...
6mg i døgnet første gang av lege?? hææ. Det er ihvertfall ikke normen i dag. Det hadde gått i svart for meg ihvertfall. Det er nesten som jeg ikke tror deg
Sist endret av Alge; 3. oktober 2018 kl. 14:31.
Alprazolam har jo ekstemt lav halveringstid (par timer?). Men allikevell. 4-6mg pr døgn som terapautisk dose synes jeg høres litt i det meste laget ut. Spessielt uten toleranse eller "rusmisbruker" fortid.

Fikk jo kasta etter oss heftige benzoer på tidlig 2000 tall (sent 90) Typ Flunitrazepam(hyppere), alprazolam og clonazepam, men det skjedde et eller annet rundt 2005-2010. Samme skjedde med lyrica som liksom skulle være en vidundermedisin.(pregabalin, og neuretonin,ol.) . De var liksom ikke avhengighetsskapende i det hele tatt. Helt til det kom noen nye studier og drøssevis med folk som slet med abstinenser.

Og før den tiden var det vel "ludes" som ikke var farlig. Og før det igjen blei vel heroin introdussert som et ikke avhengighetsskapende alternativ til morfin eller opium.
Sist endret av A-tillah; 3. oktober 2018 kl. 15:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Alge Vis innlegg
2mg kan bli litt i det meste laget for mange faktisk. Selv om jeg ikke har benzotoleranse så kan jeg ta 2mg, da har jeg sånn halvveis kontroll men det er fortsatt nok til at jeg kan bli frekk i kjeften med mine venner, jeg veier ganske mye så det spiller jo inn her. Om du er tynn som en flis og popper 2mg på tom mage første gang så kan det godt hende det er nok til å blacke ut.




6mg i døgnet første gang av lege?? hææ. Det er ihvertfall ikke normen i dag. Det hadde gått i svart for meg ihvertfall. Det er nesten som jeg ikke tror deg
Vis hele sitatet...
Psykiater, men jo det stemmer. Døgndose vel og merke, ikke på en gang. 3x 2mg, eller 2x2. Det kunne hende jeg tok 2x 3mg men prøvde holde meg til hvordan det ble forskrevet. Ca 10 år siden jeg fikk første resept, gikk på de i 4 år. Merkelig nok hadde jeg ikke noe problem med å slutte. Jeg vet om enkelte som har brukt det i mye kortere periode, ved langt lavere dosering. For spesielt han ene var det veldig trøblete når han plutselig ikke fikk ny resept.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Helt ærlig så tror jeg du blir skuffa, de produserer ikke noen spesiell rus alene. Du blir bare loka, svimmel og slapp, kanskje litt små chill. 1 - 1.5mg kanskje 2mg men det er max. Problemet er om du tar litt for mye så er det fort du blir så ukritisk til ting at du putter på deg alle i håp om å få en god rus, så pass på for det! De er lette å brenne seg på. Hold deg unna alkohol
Vis hele sitatet...
Er ikke ute etter rus, bare lok
Har du kjøpt på gata så sjekk at de ikke inneholder fentanyl, før du koser deg. Forrige gang jeg kjøpte ba jeg selgeren om å ta en selv først da jeg skulle ha 200 og ikke ville bli lurt.
Sitat av Kamelia Vis innlegg
Er ikke ute etter rus, bare lok
Vis hele sitatet...
Bare lok? Jeg skjønner ikke helt hva du mener med det dessverre. Mener du at du har lyst til å bli helt loka? isåfall er det bare å poppe i vei
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av englestøv Vis innlegg
Har du kjøpt på gata så sjekk at de ikke inneholder fentanyl, før du koser deg. Forrige gang jeg kjøpte ba jeg selgeren om å ta en selv først da jeg skulle ha 200 og ikke ville bli lurt.
Vis hele sitatet...
Kjøpt av noen jeg stoler på, gatedop er ikke min greie.

Sitat av Alge Vis innlegg
Bare lok? Jeg skjønner ikke helt hva du mener med det dessverre. Mener du at du har lyst til å bli helt loka? isåfall er det bare å poppe i vei
Vis hele sitatet...
Bare maksimal chill ja
Sist endret av kamelia; 3. oktober 2018 kl. 20:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Kamelia Vis innlegg
Kjøpt av noen jeg stoler på, gatedop er ikke min greie
Vis hele sitatet...
Fint og greit det sikkert,men det dopet du putter i deg er ganske sikkert det samme som havner på gata eller kommer fra gata .
Men det er alltid betryggende å ha gode kontakter. Tenkte bare si ifra grunnet mye tull med disse pillene om dagen. Enjoy!
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av englestøv Vis innlegg
Fint og greit det sikkert,men det dopet du putter i deg er ganske sikkert det samme som havner på gata eller kommer fra gata .
Men det er alltid betryggende å ha gode kontakter. Tenkte bare si ifra grunnet mye tull med disse pillene om dagen. Enjoy!
Vis hele sitatet...
Bestemt meg for å begynne med 0.5mg om en halvtimes tid

Jepp, 0.5mg funka. Jeg føler meg som om jeg er innpakket i et teppe med en peis.
Sist endret av kamelia; 3. oktober 2018 kl. 23:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Kamelia Vis innlegg
Jepp, 0.5mg funka. Jeg føler meg som om jeg er innpakket i et teppe med en peis.
Vis hele sitatet...
Sikker på at det ikke er dem med fentanyl da? Beskrivelsen din av 0,5mg høres for god ut til å være alprazolam og ligner mer den jeg forventer å høre fra ett opiat/opiode
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det der høres ut som opiat mer enn benzo. Ville ikke brukt dem mer hvis jeg var deg, det der er farlig
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Xanor skal ikke virke så bra med mindre du sliter med ekstrem angst. Careful!
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Sikker på at det ikke er dem med fentanyl da? Beskrivelsen din av 0,5mg høres for god ut til å være alprazolam og ligner mer den jeg forventer å høre fra ett opiat/opiode
Vis hele sitatet...
Tviler veldig på at det er fentanyl. Var ikke euforisk på noen måte, var bare avslappende og koselig. Ble bare veldig rolig og trøtt. Satt inne på rommet med ovnen på. Er det en måte jeg kan teste om det er fentanyl?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Xanor skal ikke virke så bra med mindre du sliter med ekstrem angst. Careful!
Vis hele sitatet...
Sliter jævlig med angst ja, planen er å ha dem liggende for når jeg får panikkanfall.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det der høres ut som opiat mer enn benzo. Ville ikke brukt dem mer hvis jeg var deg, det der er farlig
Vis hele sitatet...
Er det mulig å få dem testa på noen måte? Hører tollen tar testkits om du bestiller.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Når jeg ble satt på xanor for mange år siden, så ble jeg satt på 4-6mg/døgn. Dette var den første benzoen jeg fikk prøve. Høy doserng ja, men var ikke noe å hoppe i taket over. Ble slapp og slack kanskje i litt ekstra godt humør.

Når det er sagt så reagerer vi veldig forskjellig på medikamenter. Ville prøvd meg på 2mg først, så kan du evt. Øke med 2mg til om det ikke er nok. Hva enn du gjør må du ikke blande med alkohol, noen ganger kan bare en ekstra øl skille på fullstendig blackout
Vis hele sitatet...
Er den slappe, slacke følelsen jeg fikk. Litt godt humør

EDIT - Vil forresten legge til at jeg har tatt valium en gang for noen år siden, det føles litt likt.
Sist endret av kamelia; 4. oktober 2018 kl. 13:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.