Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1305
Har endelig etter litt styr fått tilbake login til den gamle Wimp/Tidal kontoen jeg har hatt i 4/5 år. Kan tenke dere gleden med en konto brukt så lenge.

Siden det er en stund siden jeg har brukt Tidal, loket jeg litt rundt på siden og på kontoen osv. Så kommer jeg over oversikt over betalinger.... Se bilde...:



Her bør du vel ta kontakt med Tidal og banken din? I følge det som står der ser det jo ut som de har trukket 9900,- fra deg ja, men jeg tviler på at noen her kan sjekke om det faktisk stemmer.
Nei ingen her kan nok sjekke. Kanskje noen hadde opplevd lignende før.

Problemer med å trekke/reservere for å sjekke VISA-kortet for å gi gratis prøveperiode ble 9900,-?


Har tatt kontakt med Tidal og sendt disse bildene selvsagt, men ble veldig nysgjerrig, derav tråden.
Sist endret av Naturgrønn; 24. august 2018 kl. 23:59. Grunn: Din mor barberer seg nedentil for å glede din far
Har du sjekket nettbanken din om du finner en transaksjon på samme beløp?