Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4316
Hei. Dere med erfaring ang disse preparatene hva er likheten ev ulikhetene mellom disse både i medisinsk sammenheng og i forbindelse med kos?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kommer litt an på hva du er ute etter, varierer fra person til person.

Personlig liker jeg høye doser med sobril best, gjør meg mest avslappet og ambivalent til alt som foregår rundt meg.

Rivotril har en større muskelavslappende virkning tho.. Ikke noe i nærheten av valium, men når du treffer, så treffer det jævlig bra. Problemet er at det er forferdelig fort å bli ape på rivotril
For å chille vil jeg si at høy dose Sobril er best, fordi man får deilig avslappet følelse og man kjenner det mye bedre en Rivotril. Å jeg syntes Rivotril er bedre i medisinsk sammenheng da man ikke blir så sliten og trøtt som man blir av andre benzoer, men samtidig fjerner den det meste av angsten. Tar man høy dose Rivotril blir man bare helt stuka og man er egentlig ikke helt med i verden.
Jeg liker best Sobril, både for rus og som medisin. Rivotril legger seg mer i bakgrunnen så det er lettere at man ender opp med å ta doser som gjør deg helt idiot. Den har også en stygg effekt som gjør deg blind for hvor fucka du er, samtidig varer effekten alt for lenge til å brukes som rusmiddel.

Sobril er veldig mye svakere mg for mg, men om man bruker ekvivalente doser(80mg Sobril vs 2mg Rivotril) så syntes jeg den er bedre på alle måter, og spesielt for rus da. Jeg kan oppleve en liten eufori av Sobril også, det skjer aldri med Rivotril, der føler man seg enten edru eller havner i blackout.. utenom de gangene man er heldig å bare sovner.

For min del er det Sobril og Xanor det går mest i, samt Zopiclone, sistnevnte er ikke benzo, men close enough - uansett, man får ihvertfall kraftig body high av den, og den er veldig fin å blande med andre benzo som en boost. Smaken kan bli et problem, da.. siden jeg først er inne på komboer kan jeg vell nevne Pregabalin/Lyrica også, den er rett og slett gull!