Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3089
Skal begynne andre året på studium i Bergen nå sent i august og skulle gjerne hatt en deltidsjobb. Har veldig lite arbeidserfaring fra før, har hatt en sommerjobb på et slags verft og klipt en del plen. Jeg har blant annet Hengerlappen (og dermed traktorlappen også), truckførererbevis og vekterkurs trinn 1. Blir 21 nå snart om det har noe å si. Har sett gjennom det meste av jobber, men har ikke funnet noe som passer meg veldig bra og skulle gjerne hatt litt mer å søke på.

Noen som har forsalg til jobber i Bergen? Enten typer jobber, steder å søke eller mer spesifikt.
Det høyrest ikkje ut som du er i posisjon til å velge og vrake etter kva som passar deg. Søk alt du kjem over og ta det første du får, om ikkje er faren stor for at studenthordane kjem deg i forkjøpet.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Utelivsbransjen trenger som regel alltid folk. Oppvask, rydding, bartender etc. Kan være dårlig lønn, ugunstige arbeidstider, men det kan være jævlig gøy!
Jeg hadde litt samme tankegangen som deg, men hadde to års erfaring som lærling og fagbrev. Det tok meg ett år å få jobb, og endte sånn sett ikke opp med noe som passet meg "veldig bra". Trenger du pengene må du nok dessverre bare søke på det som er og ta det du får.
https://www.finn.no/job/parttime/ad....kode=101364939

Dukker jo opp ymse hele tiden. Jeg var i lignende situasjon for en del år siden. Da bare møtte jeg opp på kontorene til de ulike
firmaene jeg så for meg jeg ville jobbe for og spurte om å få snakke med personalansvarlig.
Endte opp med ringevikar for Securitas, mest som Brann-, entrings- og sikkerhetsvakt på CCB Ågotnes, men også diverse som trafikkdirigering, vakt på Brann stadioen etc
Jeg fikk også et dansestudio til å opprette en deltidstilling til meg, de ikke hadde tenkt på før som skranke/personlig trener. Jeg endte med å takke nei, hehe, men man kan faktisk skape sin egen stilling med nok engasjement