Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1904
hei!
Tatt noen rivotriler samt ett par PF.
Har ikke Opiat toleranse. Har en hvit 10mg Oxycontin. Hvis jeg deler den i 2 kanskje 4 og (ja vet jeg ødelegger depot effekten). Men vil jeg bli dårlig eller er det farlig? Meget liten dose da? Trenger raskt svar! Takk
All the way up
tror du skal være litt forsiktig med å blande benzo og opioater/opioder. er ikke helt ufarlig.

Flere som har daua..
Sist endret av semis; 4. september 2015 kl. 22:37.
Vet at benzo og Opiat er dårlig combo. Har høy benzo toleranse. 2mg oxy med ødelagt depot effekt kan ikke være farlig vell?
All the way up
Folk er veldig forskjellige. en vennine gikk på en skikkelig smell av bare "litt" kodein + blåvalium.

hvor mye er "noen rivotriler" og tok du bare 2(et par) Pf?
Tok 2 rivotriler klokken 13:00. Så 1 rivotril 18:00 og 1 rivotril 22:00 sammen med 1 PF. Så tok jeg 1/4 10mg Oxycontin for 10 min siden. Ca 2,5mg instarelease. Har veldig høy benzo toleranse og har spist en del PF og Tramadol før. Men aldri oxy..
Er ikke alene (hvis det skulle gått til helvete) noe jeg tror det ikke gjør. For noen dager siden spiste jeg 8mg norsk xanor sammen med 2 PF og 200mg tramadol. Gikk fint

Hvor lang tid tar det før jeg merker en "oppdelt" oxy? Aka ødelagt depot effekt.
Sist endret av greatness; 4. september 2015 kl. 23:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvorfor spørre om noe for så å ikke følge rådene som blir gitt? Er det for å kunne fortelle hva man hiver i seg eller hva er greia? Skjønner ikke helt hvor man vil..
Uansett så må du ha lykke til! Håper du får det så digg som du håper
Hadde så forbanna vondt at eg ikke orket å vente, rivotrilene var for rusen sin skyld men PF og oxy var smertererelatert. Tenkte at man ska være temmelig uheldig om man dør av 2,5mg oxy. Det gikk fint, ble litt buzzed seff men smerten gikk vekk og det var viktigst takk for svar
Å blande så små mengder benzo/opiat går jo helt fint. Selv om det er frowned upon å si det her. Så lenge du er forsiktig med dosene. Men 10mg oxy er en piss i havet. Du blir jo knapt buzzed av å skyte dem, du MÅ jo nesten ha benzoer i tillegg.