Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1109
Var ikke sikker på hvor denne skulle men det er det legemiddel.

I går kveld var jeg på byen sammen med to venninner og det ble sent. Jeg hadde på vei ut for og møte dem dratt innom apoteket og fått med meg 3pakker med 2x8mg subuxone film.

Når jeg våknet i dag morges ser jeg at 2x8mg mangler. Hvordan er det mulig? Alle har ligget i samme lomme i lommen i mobil coveret, i en klipp pose.

Greit nok at det er borte for min del, jeg overlever.
Men jeg er redd for hvem som kan finne det. Små barn, ungdommer? 16mg kan gjøre en person både ekstremt ruset og ihvertfall død. Det står selvfølgelig navn på pakkene så og spore det opp er null stress.

Hva burde jeg gjøre? Drar til lar og si ifra? Eller finnes det andre og informere??

Akkurat nå er jeg ikke redd for konsekvensene fra nav eller politi, jeg er livredd for at en intetanende person uten toleranse skal finne og putte i seg dette.
Har ingen anelse om hvor de forsvant, og burde egentlig være mulig da de lå i samme pose som dem andre og dem er der. Venninne mine vet hva dette er så tviler på at de har rørt dem

Takk .
Jeg antar at du husker hele natta 100% og derfor er sikker på at du ikke tok dem selv eller gav dem bort? Uansett, jeg ville ikke bekymra meg. Unger ville nok ikke greid å åpne de jævla pakningene en gang og ikke ant hva som lå oppi om de skulle få den opp. Sansynligvis kasta det pga lukta. Med mindre de leser baksiden aner de heller ikke hvordan en kan innta det uten å waste nesten alt.

Overdosefaren er ekstreeeemt lav, men mindre personen har inntatt benzo eller alkohol. Jeg ville sagt ifra til LAR.

Vil legge til: pakningene ser også bare ut som søppel om det ligger langs veikanten (de er helt flate for de som ikke viste det).
Sist endret av bloodshotEyes; 24. august 2015 kl. 10:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.