Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1338
Hei.

Skulle gjerne hatt hjelp til innkjøp av nye øreplugger til mobil/laptop/iPad

Har sett på to forskjellige foreløpig;
Beats by Dr. Dre Tour High Resolution ( http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=581047#accessories ) og Moster Cable Turbine ( http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=493716#info )

Hvilken av disse er best/mest behagelig/har ulemper eller fordeler?
Tar også i mot gode forslag opp til 1300 kroner
De vil bli brukt til alt fra radio til tyngre musikk

Much appreciated
Trenger du virkelig ørepropper til 1,3k?

Mine som følger med telefonen min funker i lange baner.
Sitat av Kriis Vis innlegg
Trenger du virkelig ørepropper til 1,3k?

Mine som følger med telefonen min funker i lange baner.
Vis hele sitatet...
Det er noen som setter pris på god lyd. De som følger men telefonen pleier som regel å være av rimelig dårlig kvalitet. Du har ikke hørt god lyd om du mener det som følger med telefonen er bra. Når det er sagt så får man ikke verdens beste lyd med ørepropper.

Disse bruker jeg:
A-Jays Three "som spiller som om de koster 1000kr" - Lyd Og Bilde

Har ikke mange anbefalinger til ørepropper til 1,3k desverre, men uansett ville jeg stukket ned på f.eks hifiklubben og testet litt forskjellig. Finn ut hva du liker og hva slags lydbilde du vil ha.
Sist endret av Marr; 19. mars 2013 kl. 16:48.
Før hadde jeg A-Jays, men så kjøpte jeg Bose ie2. Etter å har brukt ie2 en stund så er a-Jays virkelig dårlig!

Er du basshore, ikke kjøp Bose ie2, for da blir du skuffet. Til gjengjeld så er de godt balansert på lyden.
(koster 795,- på komplett.no)
Sist endret av mo3; 19. mars 2013 kl. 17:12.
Bose-proppene som er nevnt over her er virkelig gode! Jeg hadde forgjengeren, men kjøpte puter som var lik de på ie2. Jeg ble faktisk oppriktig lei meg når jeg fikk et kabelbrudd i ledningen til den ene proppen. Dette var dog etter 3-4 år med røff behandling. Opp og ned av lomma (noen litt for trange lommer som gjor at proppene hang igjen og lignende), skolesekken med bøkene opp og ned, mange joggeturer og så videre.

Veldig gode all-round propper, i min opplevelse hadde de godt med bass (stilte inn litt EQ selv), og veldig god lyd. De lekker heller omtrent ikke lyd, så du kan kjøre på uten å sjenere de rundt deg.

Jeg kjøpte ikke nye da jeg ikke ville bruke nye 1 000 kroner på ørepropper, men om du har tenkt å bruke opptil 1 300 kroner kan jeg anbefale deg å teste Bose.
Jeg hadde de dr dre proppene før, synes de var drit gode og ga veldig god bass. Liker du hiphop ol. er de helt supre.
Kjøpte så mine monster turbine copper, disse er de desidert beste proppene jeg noensinne har brukt. Bedre lyd, bass og alt annet enn mine senheiser hodeklokker til 1800.
Ville derfor gått for monster turbin, kult design og passer perfekt med god balansert lyd