Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  122 34646
▼ ... noen måneder senere ... ▼
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Da har Oculus endelig lansert "Developer Kit 2", den siste utviklerversjonen før forbrukerversjonen eventuelt slippes! Den er visst enormt forbedret fra den første utviklerversjonen. Den kan bestilles i dag, men leveres ikke før i juli en gang. Norsk pris er totalt 3380kr. Ikke billig, men jeg har hvertfall bestilt!

http://www.oculusvr.com/dk2/
http://www.hardware.no/artikler/na-k...-i-salg/158210
Sitat av Grix Vis innlegg
Da har Oculus endelig lansert "Developer Kit 2", den siste utviklerversjonen før forbrukerversjonen eventuelt slippes!
Vis hele sitatet...
Eventuelt? Er det ikke sikkert at den slippes?

Jeg må innrømme at det er fristende å kjøpe en.
En kis jeg kjenner i USA bestilte seg en dk2 i går. Så at den blir levert i juli eller noe.
Skal teste litt med bruk av denne sammen med Emotiv EPOC:



Sitat av Grix Vis innlegg
Norsk pris er totalt 3380kr.
Vis hele sitatet...
Jeg betalte bare 2 715,39 NOK, med frakt.

[EDIT:] ah... toll selvfølgelig.
Sist endret av Turbolego; 20. mars 2014 kl. 08:30.
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Jeg må innrømme at det er fristende å kjøpe en
Vis hele sitatet...
Samme her, jeg fikk teste en på Entreprenørskapsmessen på Lillestrøm hvor det det var ungdomsbedrift som stilte ut en og Oculus Rift'en var noe av det MEST ekstreme jeg har prøvd.
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Samme her, jeg fikk teste en på Entreprenørskapsmessen på Lillestrøm hvor det det var ungdomsbedrift som stilte ut en og Oculus Rift'en var noe av det MEST ekstreme jeg har prøvd.
Vis hele sitatet...

Tviler ikke. Jeg har ventet på skikkelig VR siden barndommen, og Oculus Rift har gitt meg troen på at ventetiden snart er over.
Da har facebook kjøpt Oculus.

http://www.oculusvr.com/blog/oculus-joins-facebook/

Hva tror dere vil skje med Oculus nå?

Facebook kjøper Oculus - Vil større midler gjøre utviklingen raskere eller vil utviklerne måtte ta Oculus i en annen retning?

EDIT; Ninja!
Sist endret av Fekillix; 25. mars 2014 kl. 23:11.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Huff. Liker ikke at alle de store selskapene kjøper opp små selskaper. Dette er ikke bra.

Jeg er ikke alene. Minecraft trekker seg fra Ocolus Rift også.

http://www.engadget.com/2014/03/25/n...xxxxxxxxxxx=sf

Minecraft mastermind Markus "Notch" Persson has said that he'll no longer be developing his game for the VR headset following Zuckerberg's latest purchase. "We were in talks about maybe bringing a version of Minecraft to Oculus," he tweeted. "I just cancelled that deal. Facebook creeps me out."
Vis hele sitatet...
Sist endret av uaexed; 26. mars 2014 kl. 00:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Jeg er forsiktig optimistisk. Jeg tror ikke Facebook vil prøve seg på noe tull som vil ødelegge for Oculus, og kjøpet betyr at Oculus får mye mer penger å rutte med som de kan bruke på f.eks. spesialdesignede skjermpanel istedet for å måtte ta til takke med leftovers fra mobiltelefonindustrien.
Da har det kommet en oppgradering til DK1, bedre skjerm!

http://www.indiegogo.com/projects/riftup

Selv synes jeg ikke det er værd å bruke 1559 spenn på denne oppgraderingen, når man kan få DK2 for 2715 spenn... men interessant at DK1 har fått moddere...

Hvor lang tid før noen gir DK1 en kinect-mod?

Kan DK1 få lengre "levetid" med mods?
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Da har det kommet en oppgradering til DK1, bedre skjerm!

http://www.indiegogo.com/projects/riftup

Selv synes jeg ikke det er værd å bruke 1559 spenn på denne oppgraderingen, når man kan få DK2 for 2715 spenn... men interessant at DK1 har fått moddere...

Hvor lang tid før noen gir DK1 en kinect-mod?

Kan DK1 få lengre "levetid" med mods?
Vis hele sitatet...
Kult, men dessverre alt for sent. Greit nok at oppløsningen matcher DK2, men man går glipp av alle de andre fordelene, som:
  • Posisjonstracking
  • "Low persistence"
  • Høyere skjermfrekvens
  • Mye lavere latency
  • Mye dypere svartfarger pga OLED
  • Mye bedre optikk
  • Ingen irriterende kontrollboks og strømkabel
  • Innebygget latency tester

Så IMO er det ikke verdt det i det hele tatt. DK2 blir en mye bedre opplevelse enn DK1 selv hvis man oppgraderer skjermen.
Sist endret av Grix; 28. mars 2014 kl. 11:25.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Det jeg har lurt litt på, og som man sikkert finner ved å Google, men dere er jo entusiaster (så da kan jo dere svare ):
Er det mulig å bruke Rift som "vanlig" monitor til f.eks. filmer eller surfing? Eller vil dette bli tungtvindt o.l.?
Sist endret av uaexed; 28. mars 2014 kl. 11:27.
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Sitat av uaexed Vis innlegg
Det jeg har lurt litt på, og som man sikkert finner ved å Google, men dere er jo entusiaster (så da kan jo dere svare ):
Er det mulig å bruke Rift som "vanlig" monitor til f.eks. filmer eller surfing? Eller vil dette bli tungtvindt o.l.?
Vis hele sitatet...
Ja, det er mulig, men ikke særlig praktisk uten å trikse litt. F.eks. istedet for å bare spille av en film vanlig, så kan man simulere en kinosal der filmen spilles. Det finnes flere slike programmer og de fungerer kjempebra! For desktop bruk kan jeg tenke meg et program som simulerer flere skjermer rundt deg som du kan flytte på, endre størrelse på osv, men jeg vet ikke om noe slikt program enda.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Det jeg har lurt litt på, og som man sikkert finner ved å Google, men dere er jo entusiaster (så da kan jo dere svare ):
Er det mulig å bruke Rift som "vanlig" monitor til f.eks. filmer eller surfing? Eller vil dette bli tungtvindt o.l.?
Vis hele sitatet...
What It's Like to Watch Movies on the Oculus Rift


Btw. det har kommet en utfordrer... tanker?

http://www.trueplayergear.com/



Fra twitter'n deres:

@MaximinusGames we are planning a kickstarter this summer! Subscribe to our mailing list on our website to stay in the loop.
Sist endret av Turbolego; 28. mars 2014 kl. 11:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Kult med kamera, men uten posisjonstracking tror jeg ikke den kan hevde seg mot rift.
Sist endret av Grix; 28. mars 2014 kl. 12:21.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som kan anbefale meg en ferdig PC (ikke byggesett) som er god nok til å kjøre f.eks. demoer a la Senza Peso på medium- eller minimum-settings? Og som samtidig koster under ... tja ... 9000 kr? (Skal brukes til Rift DK2, som jeg tidligst får i august en gang, siden jeg bestilte i går. (Så det er ikke hastverk med å kjøpe PC.))

(Mind you: Jeg trenger ikke skjerm, tastatur eller mus. (Har fra før.))
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Noen som kan anbefale meg en ferdig PC (ikke byggesett) som er god nok til å kjøre f.eks. demoer a la Senza Peso på medium- eller minimum-settings? Og som samtidig koster under ... tja ... 9000 kr? (Skal brukes til Rift DK2, som jeg tidligst får i august en gang, siden jeg bestilte i går. (Så det er ikke hastverk med å kjøpe PC.))

(Mind you: Jeg trenger ikke skjerm, tastatur eller mus. (Har fra før.))
Vis hele sitatet...
Tror jeg får min før deg, jeg kan poste her hvilken maskin jeg måtte bruke for at den sku funke med demoene du nevner.

Har ikke tenkt på maskin enda, men tror jeg må bygge meg en rigg snart.
Sist endret av Turbolego; 12. juni 2014 kl. 20:14.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Tror jeg får min før deg, jeg kan poste her hvilken maskin jeg måtte bruke for at den sku funke med demoene du nevner.

Har ikke tenkt på maskin enda, men tror jeg må bygge meg en rigg snart.
Vis hele sitatet...

Flott! Takk!

Senza Peso var btw bare et eksempel. Jeg skal selvsagt bruke Riften til andre demoer og alskens spill også. (Eve Valkyrie, Alien, etc.) Jeg er interessert i å oppnå "presence", men håper det skal være mulig å få det til uten å måtte punge ut 15k eller mer.
Tror dere 1080p vil bli for lite for en slik gadget?
Har lyst og kjøpe, ser jo at folk skryter av dk1 sett bort ifra div. Det som bekymrer meg litt er oppløsningen, selv om dk2 har full hd.
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Sitat av sneipen Vis innlegg
Tror dere 1080p vil bli for lite for en slik gadget?
Har lyst og kjøpe, ser jo at folk skryter av dk1 sett bort ifra div. Det som bekymrer meg litt er oppløsningen, selv om dk2 har full hd.
Vis hele sitatet...
1080p er nok ganske dårlig egentlig, ja. Man kan fortsatt se de individuelle pikslene tror jeg, hvertfall lett på DK1. Forbrukerversjonen skal bli bedre når den kommer, tipper 1440p eller noe slikt. Men når det er sagt tror jeg nok ikke du vil bli skuffet, hvertfall ikke hvis du ikke har prøvd DK1 engang før. Dette er virkelig noe som må oppleves for å tros. Som eier av DK1 bestilte jeg selv DK2 med en gang den ble lagt ut for salgs uten å blunke.

Sitat av Zabbath Vis innlegg
Flott! Takk!

Senza Peso var btw bare et eksempel. Jeg skal selvsagt bruke Riften til andre demoer og alskens spill også. (Eve Valkyrie, Alien, etc.) Jeg er interessert i å oppnå "presence", men håper det skal være mulig å få det til uten å måtte punge ut 15k eller mer.
Vis hele sitatet...
Det er som med rift'en som med andre spill: noen krever mer enn andre. Tviler ikke på at det blir sluppet spill som krever en 780Ti for å kjøre skikkelig, mens andre spill og demoer kan kanskje kjøre fint selv på en grei laptop. Så det er vanskelig å svare på hvilken PC som trengs. Selv har jeg kjøpt et GTX 770 kort i påvente.
Sist endret av Grix; 12. juni 2014 kl. 21:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Grix Vis innlegg
Det er som med rift'en som med andre spill: noen krever mer enn andre. Tviler ikke på at det blir sluppet spill som krever en 780Ti for å kjøre skikkelig, mens andre spill og demoer kan kanskje kjøre fint selv på en grei laptop. Så det er vanskelig å svare på hvilken PC som trengs. Selv har jeg kjøpt et GTX 770 kort i påvente.
Vis hele sitatet...

Skjønner. Og la meg legge til: Jeg kjøper sannsynligvis maskinen først noen (få) dager før jeg mottar Riften, for å sørge for at jeg får mest mulig "bang for the buck".

Men gi meg gjerne tips om konkrete maskiner hvis dere ser noen gode tilbud, enten nå eller senere på sommeren. I mellomtiden skal jeg google og lese meg opp. Når jeg først kjøper meg maskin, kan det selvsagt være smart å ha en som er god nok til å kjøre "CV1-spill" også, ihvertfall på lave eller middels settings. Når den tid kommer. For jeg kjøper sannsynligvis CV1 også, forutsatt at jeg liker DK2.
Sist endret av Zabbath; 12. juni 2014 kl. 21:21.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Grix Vis innlegg
Selv har jeg kjøpt et GTX 770 kort i påvente.
Vis hele sitatet...

Har du prøvd Senza Peso (eller andre UE4-baserte demoer/spill) med GTX 770 (eller dårligere kort) på DK1? I så fall: Hvor mange FPS fikk du på henholdsvis max og medium settings? Og hvordan var opplevelsen(e)?
Sist endret av Zabbath; 25. juni 2014 kl. 03:04.
Nå kan du også kjøpe Oculus Rift på Finn.no:
http://www.finn.no/finn/torget/resul...rd=Oculus+rift
Sitat av øyvind95 Vis innlegg
Nå kan du også kjøpe Oculus Rift på Finn.no:
http://www.finn.no/finn/torget/resul...rd=Oculus+rift
Vis hele sitatet...
lol, disse koster jo enten nesten like mye som DK2 eller mer!

minner meg om alle "GAMING MASHJIN!!1" annonsene som dukker opp rundt konfirmasjons-sesongen...
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Har du prøvd Senza Peso (eller andre UE4-baserte demoer/spill) med GTX 770 (eller dårligere kort) på DK1? I så fall: Hvor mange FPS fikk du på henholdsvis max og medium settings? Og hvordan var opplevelsen(e)?
Vis hele sitatet...
Har nok ikke det, solgte mitt DK1 før jeg kjøpte PC'en. Venter på DK2 nå, kan gi rapport på ytelsen når jeg får den.
Sist endret av Grix; 25. juni 2014 kl. 11:16.
Er det bare jeg som blir svimmel og rar etter bruk?
Kan si at skrekk spill i oculus er skummelt, tør ennå ikke spille med lyd
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Sitat av KaiN Vis innlegg
Er det bare jeg som blir svimmel og rar etter bruk?
Kan si at skrekk spill i oculus er skummelt, tør ennå ikke spille med lyd
Vis hele sitatet...
Jeg blir også kvalm of svimmel av noen spill. Det kalles simulation sickness. Til og med en av sjefene i Oculus slet visst med dette selv. Men gode nyheter: Det skal visst være så godt som helt fikset ved DK2, på grunn av posisjonstracking og lavere latency.
Sist endret av Grix; 25. juni 2014 kl. 11:39.
Sitat av Grix Vis innlegg
Har nok ikke det, solgte mitt DK1 før jeg kjøpte PC'en. Venter på DK2 nå, kan gi rapport på ytelsen når jeg får den.
Vis hele sitatet...

Takk.
En annen liten ting: Er ikke GTX 680 egentlig et bedre og billigere kjøp enn 770? (Siden de to siste sifrene, slik jeg har forstått det, markerer kortets ytelse? Mens det første sifferet kun sier hvilken generasjon det er snakk om?) Altså: Man får mer bang for the buck ved å kjøpe 680 kontra 770 og ihvertfall 760? Eller har jeg misforstått?

Forresten: Siden Oculus sender ut Rift'ene puljevis til hvert område, er det ikke en mulighet for at sene norske bestillere (som meg) faktisk mottar forsendelsene samtidig med tidlige bestillere i samme land? Det hadde vært interessant å visst størrelsen på en gjennomsnittlig batch, samt omtrentlig hvor mange nordmenn/skandinaver som har bestilt DK2.
Det er jo selvsagt urettferdig hvis jeg får min DK2 samtidig med folk som bestilte allerede for 2-3 mnd siden. Men siden vi bor i et sparsomt befolket område med relativt få(?) Oculus-kunder, kan man vel tenke seg at det, gitt at batchene er veldig små, f.eks. sendes ut én eller to batches i juli, og et tilsvarende antall i august. Hvis en typisk batch til Norge derimot inneholder hundrevis (eller tusenvis) av units, tipper jeg at alle nordmenn som hittil har bestilt DK2 mottar pakkene noenlunde samtidig, enten det blir i juli eller august.
Sist endret av Zabbath; 26. juni 2014 kl. 23:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Takk.
Hvis en typisk batch til Norge derimot inneholder hundrevis (eller tusenvis) av units, tipper jeg at alle nordmenn som hittil har bestilt DK2 mottar pakkene noenlunde samtidig, enten det blir i juli eller august.
Vis hele sitatet...

Får korrigere meg selv litt: Det blir selvsagt ikke sendt tusenvis til Norge, siden det på verdensbasis hittil "bare" er solgt noen titalls tusen DK2's. Det er vel helst max et par hundre enheter som hittil er bestilt i Norge, tipper jeg.

(Fikk ikke redigert innlegget på vanlig måte, siden det ble automatisk slått sammen med forutgående innlegg. Derav teit rettelse og "two-way-monologue".)
Sist endret av Zabbath; 26. juni 2014 kl. 23:14.
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Nei, 770 yter litt bedre. Du kan sammenligne her: http://www.anandtech.com/bench/product/772?vs=829

Er godt mulig at ordre i norge blir sendt i bulker, men ikke så store bulker at de som bestiller nå får de samtidig som de tidligste bestillerne tror jeg. For eksempel når DK1 ble sendt fikk de aller første kickstarter-backerne fra norge bestillingen lenge før de som forhåndsbestilte noen uker senere.
Sitat av Grix Vis innlegg
Nei, 770 yter litt bedre. Du kan sammenligne her: http://www.anandtech.com/bench/product/772?vs=829
Vis hele sitatet...

Interessant. Jeg la merke til at 680 er bedre enn 760 på nesten alle punkter. Men da er kanskje 680 dyrere også ...?
Forresten: Hvorfor er ikke R9 290 (og kort i samme serie) med i den oversikten?
Sist endret av Zabbath; 27. juni 2014 kl. 15:31.
Mye har jo endret seg i Oculus siden de sendte ut DK1. De har hatt lang tid å planlegge det på og jeg tror at alle i Norge kommer til å få bestillingene sine noenlunde samtidig. DK2 sendes vel rett fra Kina (regner jeg med) og det eneste som gir mening da er å sende det i bulker, det som er billigst ihvertfall. Jeg antar at en bulke med DK2's er på en 1000 stk. De sa jo selv at det antok og sende ut mellom 20-30k headsett i første omgang. Og siden Norge er et ganske lite land på verdensbasis og det sikkert ikke er så mange som har bestilt her så tror jeg vi får våres ganske tidlig.

Kanskje litt ønsketenking det her, men det gir jo mening?
Gleder meg ihvertfall til jeg får min!
Sist endret av Pozid; 27. juni 2014 kl. 15:41.
Sitat av Pozid Vis innlegg
DK2 sendes vel rett fra Kina
Vis hele sitatet...

Nja. Jeg har forstått det slik at de sendes via UK. Mulig jeg tar feil nå, men mener å ha lest dette. Men jeg tipper også at hver batch (utenom de som skal til bittesmå, ubetydelige områder som Norge) gjennomsnittlig er på ca 1000 units. Reverend Kyle (som følger godt med på VR-markedet) tippet faktisk at en typisk batch var på flere tusen enheter. (Dog presiserte han at dette bare var vill gjetning.)

Uansett er det helt greit for meg om jeg mottar min i august. September/oktober går også fint.
Sist endret av Zabbath; 27. juni 2014 kl. 15:56.
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Forresten: Hvorfor er ikke R9 290 (og kort i samme serie) med i den oversikten?
Vis hele sitatet...
Se på GPU 2014 listen istedet for 2013. Men da er dog ikke 680 med.
Leste forresten nettopp en interessant kommentar på Reddit, som langt på vei bekrefter det jeg trodde ang. leveringstid:

You also have to factor in how the regional distribution hubs will alter the sequence of the orders. They're probably going to have to ship full palettes/containers/whatever of kits to each distribution hub, so you'll potentially have a wide spread of purchase times/dates getting grouped together into a single shipment on account of their region. Probably part of the reason why they used a hash for their order number - so people wouldn't get too butt hurt when someone 2000 orders behind get theirs earlier. (We saw this happen with the DK1 shipments a lot.)
The better question really is, 'when is my distribution center receiving a quantity of kits' and 'how many people from my area ordered before me'.
Given the difficulty in answering those questions, I'm not really letting myself get too excited even though I ordered in the first few hours. It'll get here when it gets here.
Vis hele sitatet...
(Min uthevelse.)
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har hørt om noen nordmenn som har fått Riften sin enda?
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Sitat av Pozid Vis innlegg
Noen som har hørt om noen nordmenn som har fått Riften sin enda?
Vis hele sitatet...
Jeg bestilte i løpet av 10 min fra bestillingssiden gikk online, og var dermed blant de aller første som fikk rift'en sendt. Dessverre viser post trackingen min at riften ikke vil komme frem før i onsdag neste uke. Så er nok ingen nordmenn som får sin før det, med mindre ETA'en er feil.

EDIT: Eller kanskje noen i Oslo etc. får sin før oss i Bergen?
Sist endret av Grix; 26. juli 2014 kl. 19:42.
Ah okey, da har de ihvertfall begynt å sende til Norge. Åssen fraktselskap bruker de?
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Sitat av Pozid Vis innlegg
Ah okey, da har de ihvertfall begynt å sende til Norge. Åssen fraktselskap bruker de?
Vis hele sitatet...
UPS

titegn
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Da her jeg fått min DK2 Førsteintrykket er bra, men komforten kunne vært litt bedre
Sist endret av Grix; 30. juli 2014 kl. 15:42.
Sitat av Grix Vis innlegg
Da her jeg fått min DK2 Førsteintrykket er bra, men komforten kunne vært litt bedre
Vis hele sitatet...
Jøss.

Måtte du signere for esken?
Betalte du med Paypal?
Når bestilte du? Klokkeslett?

Fikk du noen epost om shipping før du fikk riften?
Hva sa "order_update.php" nettsiden før du fikk riften? Står den tilfeldigvis fortsatt på "PENDING" ?
Sist endret av Turbolego; 30. juli 2014 kl. 15:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Jøss.

Måtte du signere for esken?
Betalte du med Paypal?
Når bestilte du? Klokkeslett?

Fikk du noen epost om shipping før du fikk riften?
Hva sa "order_update.php" nettsiden før du fikk riften? Står den tilfeldigvis fortsatt på "PENDING" ?
Vis hele sitatet...
Jeg var tydeligvis ikke hjemme når UPS kom på døren (selv om jeg faktisk var det), så den ble levert til nærmeste postkontor hvor jeg måtte hente den. Jeg måtte signere for den der.
Betalte først $50 depositum med kredittkort men så betalte jeg resten med paypal senere for å få det unnagjort.
Bestile 08:13 19. mars. Det var innen 5 min fra bestillingssiden gikk online!
Jeg fikk epost i forrige uke om at den var sendt, både fra Oculus selv og fra UPS. Frakten tok nesten en hel uke. Ordresiden sier "SHIPPED"
Sitat av Grix Vis innlegg
Da her jeg fått min DK2 Førsteintrykket er bra, men komforten kunne vært litt bedre
Vis hele sitatet...

Dårligere komfort enn DK1?
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Sitat av Zabbath Vis innlegg
Dårligere komfort enn DK1?
Vis hele sitatet...
Njaah, er noen måneder siden jeg solgte DK1'en min så jeg husker ikke helt. Men tror ikke den er mye verre. Jeg har litt for stort hode tror jeg, selv hvis stroppene er helt slakke, så presser de ganske hardt rundt og spesielt under øynene. Virker ikke som om de er veldig egnet til å ha på i flere timer.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Bestilte nå, klarer ikke vente mer
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Sitat av Carmex Vis innlegg
Bestilte nå, klarer ikke vente mer
Vis hele sitatet...
Tror ikke du vil bli skuffet! Det er det kuleste produktet siden årtusenskiftet IMO. Gleder meg vilt til konsumerversjonen, men DK2 får holde inntil videre
NaN
Grix's Avatar
Trådstarter
Anbefaler folk å teste denne demoen: https://developer.oculusvr.com/forum...=9135&p=120835

Besøk Kon-Tiki flåten, med norsk flagg og hele pakken
▼ ... noen uker senere ... ▼
Her er en guide jeg har laga:

Hvordan sette opp Oculus Rift DK2 med Skyrim HELT GRATIS!

Sist endret av Turbolego; 28. august 2014 kl. 15:18.