Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 773
En veldig veldig mørk dubstep track, mye bass og tunge trommer.
Jeg er ikke på utkikk etter kritikk, men om du vil, be my guest
http://soundcloud.com/hodgeyboy/hodg...filthy-brostep
Hva synes dere :3?
Fenger dette! Ganske heftig bass
Thank you sir
Fantastisk!
Fikk meg til å danse på minecraft i takt med bassen, skulle trodd jeg var på ecstasy.. hehe
fett detta, bedre enn det meste som jeg har hørt av han derre skrullex
Falt veldig i smak hos meg!
Takker for all ros og respons <33
Nå vet jeg at du i hovedsak ikke er ute etter konstruktiv kritikk, men jeg må:

1. Knallbra jobba.

2. Jeg elsker å høre produsenter som sverger mer til det jeg liker å kalle tradisjonell og mer ekte dubstep. Det du har skrudd sammen her er et prakeksemplar på ekte. Det som er problemet med dagens dubstep er at Skrillex (som jeg for så vidt liker ganske godt) blir sett på som en guru og en mal for hvordan det skal være. Du gjør det til ditt eget, og dermed funker det på sitt optimale!

3. Når det kommer til arrangement, fungerer alt. Mixing og post-production sitter, og EQ'en høres veldig bra ut i mine ører.

4.
Det eneste jeg har å utsette er at jeg personlig liker å høre en mer forskrudd bass. Nå vet jeg ikke hva slags programvare du bruker, men jeg har en fiffig plug-in fra Native Instruments som heter The Finger. Det er vel litt tilsvarende forskjellige glitch plug-ins.

Eksempel på hva The Finger kan gjøre med bassen, kan du gjerne sjekke ut previewen av låta jeg jobber med. Den ble postet her av en venn tidligere, men for enkelthetens skyld: http://soundcloud.com/repete-4/circles-preview
Sjekk ut den andre tråden om du vil gi feedback, hate eller like.

Men igjen går jo dette på smak og behag! I grunn synes jeg denne låta var rå. Skitten og hardt!
Bra jobba, hodgeboy.
Sitat av OriginalEdge Vis innlegg
Nå vet jeg at du i hovedsak ikke er ute etter konstruktiv kritikk, men jeg må:

1. Knallbra jobba.

2. Jeg elsker å høre produsenter som sverger mer til det jeg liker å kalle tradisjonell og mer ekte dubstep. Det du har skrudd sammen her er et prakeksemplar på ekte. Det som er problemet med dagens dubstep er at Skrillex (som jeg for så vidt liker ganske godt) blir sett på som en guru og en mal for hvordan det skal være. Du gjør det til ditt eget, og dermed funker det på sitt optimale!

3. Når det kommer til arrangement, fungerer alt. Mixing og post-production sitter, og EQ'en høres veldig bra ut i mine ører.

4.
Det eneste jeg har å utsette er at jeg personlig liker å høre en mer forskrudd bass. Nå vet jeg ikke hva slags programvare du bruker, men jeg har en fiffig plug-in fra Native Instruments som heter The Finger. Det er vel litt tilsvarende forskjellige glitch plug-ins.

Eksempel på hva The Finger kan gjøre med bassen, kan du gjerne sjekke ut previewen av låta jeg jobber med. Den ble postet her av en venn tidligere, men for enkelthetens skyld: http://soundcloud.com/repete-4/circles-preview
Sjekk ut den andre tråden om du vil gi feedback, hate eller like.

Men igjen går jo dette på smak og behag! I grunn synes jeg denne låta var rå. Skitten og hardt!
Bra jobba, hodgeboy.
Vis hele sitatet...
Tusen hjertelig takk D
Til info, hver gang jeg lager en sang så sitter jeg å er kreativ å ender opp med ett resultat.
Jeg setter meg aldri ned og tenkter: "Ja nå skal jeg lage en SLIK sang"/"Nå skal jeg etterligne, hann og hann..."

Jeg mekker opp det jeg har for henda og det som høres fett ut. + Jeg er JÆVLIG glad i bass <3
Takk for KONSTRUKTIV kritkk

sorry for skrivefeil, jeg er trønder