Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1735
Lurer på hva den fetteste/kjipeste konsert dere har vært på er?
For min del har jeg ennå våte drømmer om Bob Hunds opptreden på Quart festivalen'99 Den rocka vilt!
Kjipeste må ha vært Raga Rockers på Sinus i Bodø høsten 94, da vokalisten var så skuffa over oppmøte att han dro ut mikrofonen, og hoppa av scene'en etter 35 min og gidda ikke å spille ett eneste ekstra nummer
Beastie Boys på quarten (98 eller 99 tror jeg), eneste konserten jeg har vært på, men jævli bra!
Better than thou.
Var på Warlocks konsert i Drammen engang.. De kom 1 time senere enn de skulle, og når de endelig kom, så funka ikke mic'ene ordentlig, så det ble 30-45 minutter ekstra, og etter 30 så måte vi dra..
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Dimmu Borgir konserten i Oslo i sommer må være den beste og verste konserten jeg har vært med på. De to oppvarmingsbandene saug noe hemningsløst og spilte i 2 timer. jeg holdt på å sovne. men da når dimmu endelig kom på scenen var det utrolig digg. DEN stemningen og musikken var ikke noe å klage på. dimmu eide de to andre bandene.
noob killer
elukS's Avatar
Dimmu for 2 år siden på rockefeler eide også stort, men må vel si at No Means No på Sinus i Bodø er det beste jeg har vært på + Deep Purple i Spektrum. Når det gjelder kjipe ting må jo såklart Bjørn Jens på sjøboden i Sandnessjøen nevnes for ikke å snakke om Dark Funeral som spilte oppvarming for Dimmu, dødsfett band men utrolig hvor mye dårlig lyd kan ødelegge.
"rim mot rasisme" konserten i molde var uuuutrolig kul.
1 F.em one rocka vilt på freestyle en hel masse andre mc's der som rocka vilt også... ellers så rocka warlocks konserten her i molde
også
/me går ikke på dårlige konserter
Ikke tvil engang, det er den beste konserten jeg noen gang har vært på og den beste konserten KISS har hatt i Norge. Var bare dritbra!!

...ellers så kan det jo nevnes PARASITE på byscenen i Haugesund 25. august 2001... hehe... jeg spiller trommer i bandet. Vi rocka så folk fikk bakoversveis!!
METALLICA - Spektrum (siste gangen)

Hadde sett alle live-opptak og forventningene var skyhøye!
Fra første stund var det helt konge og det var ikke noe minus
at jeg var backstage før konserten og hilste på James og Jason.
(Trist at Jason sluttet.)

Dette er uten tvil den beste konserten jeg har vært på!!
Tenke seg at jeg en gang takka nei til backstage pass til fatboy slim
Mine beste konsert opplevelser
1: Pantera på rockefeller i 2000
1: Iron Maiden i sprektrum i 2000
3: Sepultura på kalvøya i 96
4: Rage against the machine på kalvøya 96
5: Beastie Boys i spektrum 99

Verste:

Christer Sjögren i Olavshallen i Trondheim i 95 .. (ikke spør)
husker ikke noen flere som var skikkelig ræva..

Beste konserten jeg har vert på var da ACDC spelte i spectrum (var det ikke spectrum da?) i oktober i fjord. vanvittig tøft å se at de folka som er mellom 53 å 60 alle sammen. han Angus young fylte 60 år noen måneder før, dem har ikke tapt seg en smule sia 80 tallet hvertfall. det kaller jeg prestasjon utover det vanlige.

Dårligste, det står mellom 2. den ene var kammraten min på nedi tyskland for noen uker sia, da Rage against the mashine skulle spelle. dem kjørte bare raskt gjennom programet. å sceneshow'et var som å se på momarkedet= stå helt stille. jeg var der ikke selv, men kammeraten min har 11 timer med opptak

den andre var ZZ top konserten som var for et par år sia (var det spectrum også tru?) dem begyner også å krabbe oppover. han ene er vell 62 år. det var også et såppas slapt sceneshow at det nesten blei kjedelig. å vokalisten hadde "20 pakning prince på 20 minutter stemme". så ut som han var litt "brisen" tilogmed.
Beste: Beastie Boys på Roskilde i 98.

Værste: Ministry på Roskilde i 99. Bandet spilte steinhardt, noe som ikke hindret alle å hoppe rundt og stagesurfe som faen. Musikken var bra, men det er ïkke så gøy å få en fyr i hodet hvert annet sekund. Mistet en splitter ny NY yankees cap som kostet 400kr (en fyr bak meg stjal den). Etter konserten spurte jeg han om han hadde tatt capsen, men han bare svarte nei. Uheldigvis sto han sammen med en tre-fire stykker, mens jeg var alene.
Beste: Selvfølgelig Tool på Roskilde 2001 ( i år altså)

Dårligste: X-girl på roskilde i år. ELENDIG Japansk "vi er fra en annen planet og synger på tre språk og det ene har vi lagd sel" wannabe pop-punk band som ikke kunne spille særlig bra...
Beste: Tool (Roskilde 2001) SlaveAvSolen ;p Dere kan dø av misunnelse hvis dere ikke var der! .. Den konserten eide! :>

Verste, vet ikke helt, men Beck , Roskilde-01 sugde ganske mye. Men jeg husker ikke helt hvorfor jeg befant meg der uansett så.. heh. :>