Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 990
Jeg vil ikke være en moralens vokter her, men dere er forhåpentligvis klar over hvor lett det er å bli hekta for kredittkortsvindel?

Hvis man bruker et fake CC-nr til å bestille noe og få det levert til hjemmeadressen er vel noe av det teiteste man kan gjøre...

Håper dere bruker postboks under falskt navn i tillegg, hvis dere skal prøve på noe slikt
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Når en surfer på sånnt så er det vel mest for å:

1. donere vekk penger.
2. Kjøpe e-books.
3. betale pr0n sider
4. eller gjere folk forbanna

som crizp sa så er det JÆVLIG teit å bestille ting heim til segsjølv.

husk også at det er folk sine penger dere bruker opp.
og det er ikkje alle som er rike fordi de har kredit kort!!!
var jo en fyr som posta at non hadde stjåle mobilen og pengane hans.
Det var vel ganske surt og alle syntes det var jævlig dårlig gjort av tyven. Så lissom.. prøv å moderer det!

*koz&klemz&knulzzzz fra malbolgia*
Alle verdens 14 millioner Visakort brukere er selfølgelig ikke stinn i penger men dersom du først skal prøve deg kan du jo bruke DinersClub V.I.P. numre, American Express Platinum, eller lignende...
Dollarmillionærene bryr seg sikkert ikke om det forsvinner en hundrings eller to i månten...
Originally posted by crizp
få det levert til hjemmeadressen er vel noe av det teiteste man kan gjøre...
Vis hele sitatet...
Et triks er hvist å sette opp en postkasse i et postkassestativ på landet, å kjøre å sjekke denne noen ganger i måneden.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Kongen: Ja, jippie! kor mange ganger har det der funka for deg da?
Her på landet så kjenner postmannen alle og alle kjenner postmannen.
postmannen min heter f.ex knut.
Noen som har hørt om den minidisc greia da?den var jo drit fet
Originally posted by MaLbOlGiA
Kongen: Ja, jippie! kor mange ganger har det der funka for deg da?
Vis hele sitatet...
Vel, kanskje ikke helt ut i boonlandet da, kensje i en drabantby eller litt ut i utkanten hvor de har postkassestativer (kommer i byene også det da snart).

Men jeg leste om en fyr i Fredriksta som hadde sluppet unna med det ganska lenge (men en dag stod Politiet å ventet).
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
kongen: Stakkars jævel! Enda et bevis på at CC-fraud ikkje lønna seg i lengda..

n|dar0z: Nei, men vær så god å fortell.
Okey her it goes: Satt og leste her på nett en dag...har ikke funnet igjen den jævla artikkelen da...skal poste den her når jeg finner den igjen..man trenger kunn en minidisc og en PC....når noen drar et kort over den stripa og taster inn koden så lages en liten frekvens for at terminalen(eller va faen det er)skal få den,denne er så liten at den høres ikke av det menesklige øret(men av minidiscen) ...så da er det bare og stå rett ved den som står og betaler og sette discen på record..ta tar man med lyden hjemm slenger det inn på PC`en og laster ned et programm(ikke spørr,jeg har ikke peiling)som fjerner visse ting OSV som igjen da konverter og gjøre masse teknisk dill dall som jeg ikke skjønner noe av til slutt gir deg en kode!SMART?JA! skal se om jeg finner den igjen...tror den lå på VGnet eller no sånt!
Trådstarter
Jau da, det funker med å ta opp "uhørte" frekvenser og slikt, men i denne metoden er det en STOR feil:

Minidisc?

For de som ikke vet det, bruker minidisc ATRAC-komprimering av lyden, for å få plass til 74 minutter musikk på en så liten optisk disk.

ATRAC funker omtrent som MP3, dvs at den fjerner frekvenser som ikke kan høres av det menneskelige øret (vel nesten, stort sett alt under 20Hz og over 20.000Hz blir fjernet).

Eventuelle uhørlige lyder hadde blitt fjernet av ATRAC-komprimeringen på en Minidisc spiller...

DAT hadde _kanskje_ virket, men det beste hadde vært et bra analogt tapedeck for å ta opp slikt.
Sist endret av crizp; 31. juli 2001 kl. 21:24.