Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 4048
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
81 4
Har 4 stk rivotril, er sånn kryss på den ene siden og på den andre står det ''Roche *2*.

Noen tips hvor mange jeg skal ta?

Hva slaks rus kan jeg forevente meg?

Noen tips til å få bedre rus?
Aldri tatt det før ?

personlig hadde jeg spist alle på en gang!

hadde en periode før jeg ble bura hvor jeg var så innspist, så det gikk 40 stk om dagen.
jeg å eksen delte ett glass på 100 i løpet av 24 timer.

Men om du ikke har spist det før, kanskje begynne med 2 ?
så vente 20 min å se ann rusen å spise 2 til ?

men du har 0-5 mg å 2 mg.

går utifra det du har er 2, det er det mest vanlige!

Lykke til, om du ikke har spist så mye av det før, er det fort gjort å bli kleptoman på de.

For å oppnå en bedre rus, vil jeg anbefale pepper ved siden av
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av KimThomas Vis innlegg
Aldri tatt det før ?

personlig hadde jeg spist alle på en gang!

hadde en periode før jeg ble bura hvor jeg var så innspist, så det gikk 40 stk om dagen.
jeg å eksen delte ett glass på 100 i løpet av 24 timer.

Men om du ikke har spist det før, kanskje begynne med 2 ?
så vente 20 min å se ann rusen å spise 2 til ?

men du har 0-5 mg å 2 mg.

går utifra det du har er 2, det er det mest vanlige!

Lykke til, om du ikke har spist så mye av det før, er det fort gjort å bli kleptoman på de.

For å oppnå en bedre rus, vil jeg anbefale pepper ved siden av
Vis hele sitatet...
Hehe, leste her på freak at de er langtidsvirkende så er kanskje ikke vits å ta alle fire med en gang?
Ja, første gang, har prøvd andre ting før også, men ikke benzo.
Men merker man på personen at man har tatt rivotril? Bor med andre folk her, så vil helst ikke at de skal merke.
Men takker for svar
Å anbefale en som aldri har spist piller å ta 8mg Clonazepam er bare helt feil. Du kommer ikke til å huske noe av kvelden om du gjør dette. Spis 1 og kjenn etter hvordan du føler deg etter en time. Vil ikke anbefale deg å ruse deg på benzodiazepiner, men vil fraråde deg ifra å følge KimThomas sitt råd.
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av Jaso Vis innlegg
Å anbefale en som aldri har spist piller å ta 8mg Clonazepam er bare helt feil. Du kommer ikke til å huske noe av kvelden om du gjør dette. Spis 1 og kjenn etter hvordan du føler deg etter en time. Vil ikke anbefale deg å ruse deg på benzodiazepiner, men vil fraråde deg ifra å følge KimThomas sitt råd.
Vis hele sitatet...
Tenkte å ta bare en først uansett hva, vet jo aldri hvordan man reagerer. Men hvorfor fraråder du å ta benzo? Er bare sånn en gangs prøving, får aldri tak i det mer uansett.
Om du aldri har tatt rivotril før vil det gå helt fint å ta en, men har du derimot en del alkoholinnabors kan man bli i overkant beruset. Men dersom du bare skal ta disse pillene og ikke blande med noe annet kan jeg ikke se for meg at 4mg skulle vært noe problem, det ville nok gitt deg en behagelig og rolig rus. Kanskje litt vanskelig med å huske hva du foretok deg kvelden du tok de, men ikke spesielt nevneverdig. 8mg klonazepam for en som aldri har tatt det vil fungere veldig bra og potensielt gjøre at du kan foreta deg ting du senere vil angre på.

Vil også nevne at om du har tatt 1 rivotril, så kan du godt både vente 2-4 timer før du tar neste. Disse pillene fungerer lenge!
Hvis du aldri har tatt benzo før, eller ikke er vant til det, er sjansen for at du bare blir trøtt og sovner også ganske stor.
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
En time siden jeg tok 1 stk, ganske artig i startern, alt var euforisk og var utrolig godt å klø på armen og ta på hodet og andre kroppsedeler. Nå etter det så er trøtt og slapp. Ser ut som en har røyka en svær bænne, i trynet mitt så ser jeg ut som en fjernape.
hahaha! anbefaler å ta en til
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Sitat av KimThomas Vis innlegg
hahaha! anbefaler å ta en til
Vis hele sitatet...
Tenkte på det, men kjipt om jeg sovner rett etter den andre, ville spare den til en annen gang,

Altså konklusjonen før jeg ble trøtt, så var det deilig, man var avslappet og jeg lå i sofaen i forskjellige stillinger og prøvde å lage hvale lyder, lå der som en oppbrukt sviske. Morro og euforisk. Men selve hodet har vært ganske klart hele tiden.
Sist endret av SonicMind; 22. januar 2011 kl. 23:53.
Hørtes sunt ut
ja legg deg å spar de til en annen gang :

Kanskje like greit ? hehe

sitter i behandling å du frister meg akkurat nå :P
Mind of Sonic
SonicMind's Avatar
Trådstarter
81 4
Endte opp med at jeg dro på fest senere på kvelden, drakk en sixpack med øl, ble verken brisen eller loka, bare småfjern hele tiden...
Sitat av SonicMind Vis innlegg
Tenkte på det, men kjipt om jeg sovner rett etter den andre, ville spare den til en annen gang,

Altså konklusjonen før jeg ble trøtt, så var det deilig, man var avslappet og jeg lå i sofaen i forskjellige stillinger og prøvde å lage hvale lyder, lå der som en oppbrukt sviske. Morro og euforisk. Men selve hodet har vært ganske klart hele tiden.
Vis hele sitatet...
ja og det tror jeg du vil gjøre om du legger deg på sofaen,for det gjør jeg!!

bedre å ta 1 stk og kombinere det med noe annet istedet!

Det er det som er med rivos,du blir jævli trøtt med mindre du har masse nerver gående!!

Veldig søvndyssende!"
Bare idioti å slenge i seg noe mer enn 2 mg.... og ikke vits å prøve det samme igjen før det har gått noen dager. Et døgn etter inntak har du fortsatt 1 mg igjen i kroppen. Halveringstiden kan være opp til 50 timer, så noen ny rus bør du vente to-tre dager med. Og da må du sikkert ta dobbel dose for samme effekt. Rivotril er KLINISK det sterkeste benzoet, men det gir ikke derfor mest rus. Det hjelper mot krampeanfall på epleptikere og angst. Skal du ruse deg på benzo prøv apodorm eller stesolid og drikk grapefruktjuice vedsiden av.
Cherie: Litt oppretting. Halveringstiden (sakset fra wiki) er 18–50 hours. Altså, du kan likesågodt ha 1mg igjen av de to milligramma du spiste selv etter to dager. Kommer jo selvsagt ann på mange faktorer, som forbrenning, hvor aktiv du er etc.

Det er dette som gjør det så farlig for enkelte. Spiser de si 50 2mg's rivotril i løpet av en helg (ja det er fullt mulig og mange har nok klart å gjort det), så vil det ta uker før du begynner å komme deg til hektene igjen.
jepp, var det jeg mente. max 2 ganger i uken sier nå jeg, og da ikke høye doser enn 4 mg. er jo bare bortkasta
Sitat av Cherie Vis innlegg
Bare idioti å slenge i seg noe mer enn 2 mg.... og ikke vits å prøve det samme igjen før det har gått noen dager. Et døgn etter inntak har du fortsatt 1 mg igjen i kroppen. Halveringstiden kan være opp til 50 timer, så noen ny rus bør du vente to-tre dager med. Og da må du sikkert ta dobbel dose for samme effekt. Rivotril er KLINISK det sterkeste benzoet, men det gir ikke derfor mest rus. Det hjelper mot krampeanfall på epleptikere og angst. Skal du ruse deg på benzo prøv apodorm eller stesolid og drikk grapefruktjuice vedsiden av.
Vis hele sitatet...
Da ville du ikke fått lov å kjøre bil hvis det var sånn,noe du får,du er ikke påvirka selv om det kan spores i blodet ditt vet du,du kjenner jo selv at det bare virker en halv dag eller noe sånn,jeg må alltid ha påfyll etter en halv dag kjenner jeg ingenting av 2 stk

Rivotril er best mot angst,aggresjon og veldig søvnfremmende!
Sist endret av murmade; 24. januar 2011 kl. 19:20.
Om du blir stoppa 5 timer etter inntak og du ikker føler deg rusa lengre, så vil du nok få en dom om di tester deg for narkotika. euforien varer jo max 2 timer. Mens egentlig er du "bedøvet" mye lengre.
Rivo ja.. hoho, gode minner.. eller.. hmmf.. husker igrunn ikke så mye..
Men jeg husker at jeg og to kompiser hadde en ganske sleten kveld etter noen dager på alt for mye mefedron, fyrings og litt god gammeldags mdma, og bestemte oss for å raske i oss 3 stk rivo hver.
Uten å egentlig ha noen toleranse.. Har vage minner om at jeg og en kompis vakla rundt ute på en parkeringsplass for å finne ett sted å fyre den hjemmelagde bongen (midt på lyse dagen i en mellomstor by i vårt fagre land), og at vi senere prøvde å bryte oss inn hos naboen i etasjen under oss, da vi trodde sistemann hadde stjålet leiligheten vår..

Smart å prøve seg litt frem
Sitat av Cherie Vis innlegg
Om du blir stoppa 5 timer etter inntak og du ikker føler deg rusa lengre, så vil du nok få en dom om di tester deg for narkotika. euforien varer jo max 2 timer. Mens egentlig er du "bedøvet" mye lengre.
Vis hele sitatet...
ja jo sant nok det!

Det henger nok igjen i 5 timer!
Sitat av murmade Vis innlegg
ja jo sant nok det!

Det henger nok igjen i 5 timer!
Vis hele sitatet...
Halveringstiden er på over 5 timer, men det kan godt være du ikke kjenner noe til det etter 5 men det er fortsatt der like mye, men du har blitt vandt til det, farlige piller!
Sist endret av Aaatcho; 25. januar 2011 kl. 08:45.
Det heger igjen opp til 18-50 timer faktisk. 18 om du har høyt stoffskifte osv.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Det heger igjen opp til 18-50 timer faktisk. 18 om du har høyt stoffskifte osv.
Vis hele sitatet...
så rart ikke legen nevner noe om dette da,han vet jeg bruker bil i jobbsituasjonen min og han vet jeg tar ett parr rivo for å få sove på kvelden,det henger ikke på greip!
Alle leger jeg har snakket med sier det er greit å ta benzo kvelden før du skal kjøre bil på forespørsel fra meg!
På flunnipam pakka står det at du skal vise forsiktighet med maskiner og bilkjøring under bruk av medikamentet,hverken pakkeforskriftene eller legene sier definitivt at dette påvirker deg såpass at du bør holde deg langt unna å kjøre bil,så hva er da problemet om du sier at det "henger"igjen,javell.."heng igjen"hvis du vil!
Sist endret av murmade; 25. januar 2011 kl. 14:10.
Sitat av murmade Vis innlegg
så rart ikke legen nevner noe om dette da,han vet jeg bruker bil i jobbsit uasjonen min og han vet jeg tar ett parr rivo for å få sove på kvelden,det henger ikke på greip!
Alle leger jeg har snakket med sier det er greit å ta benzo kvelden før du skal kjøre bil på forespørsel fra meg!
På flunnipam pakka står det at du skal vise forsiktighet med maskiner og bilkjøring under bruk av medikamentet,hverken pakkeforskriftene eller legene sier definitivt at dette påvirker deg såpass at du bør holde deg langt unna å kjøre bil,så hva er da problemet om du sier at det "henger"igjen,javell.."heng igjen"hvis du vil!
Vis hele sitatet...
Javell !! Du snakker om lovlig bruk av legemiddler i samsvar med lege. Dette er et rusmiddelforum, og her diskuteres det bruk av rusmiddler eller bruk av legemiddler for å oppnå rus.

BTW
Hvis du tar 2 rivotriler hver kveld, så sier det seg selv at du har en ganske høy benzo tolleranse. så det å sammenligne deg med personer som bruker benzoer tl rus en gang i blandt, og ikke har noen spessiel toleranse blir helt feil.
Sitat av Krish91 Vis innlegg
Javell !! Du snakker om lovlig bruk av legemiddler i samsvar med lege. Dette er et rusmiddelforum, og her diskuteres det bruk av rusmiddler eller bruk av legemiddler for å oppnå rus.

BTW
Hvis du tar 2 rivotriler hver kveld, så sier det seg selv at du har en ganske høy benzo tolleranse. så det å sammenligne deg med personer som bruker benzoer tl rus en gang i blandt, og ikke har noen spessiel toleranse blir helt feil.
Vis hele sitatet...
halvparten her er jo folk som bruker legemidler fordi de trenger dem uten å ta de for rusens skyld,smertepasienter,folk med psykiske vansker,søvnproblemer,alle får det jo av legen og vi diskuterer effekten av dem og hvordan de virker,syntes du ikke det har sin plass for så si det mildt er LITT mer konstruktivt enn å snakke om hvor hva jeg kan vente meg av å blande heroin og kokain i sprøyta mi??

Grunnen til at de endret navnet til RUS på legemidler fremfor legemidler er fordi det ikke skal kunne misforstås for å være noen FASIT/ekspertertise som står over allmennheten her noen kunne tatt for gitt å følge til punkt å prikke,IKKEfordi vi IKKE skal KUNNE snakke om det da din.....ere mulig!!

Hva med å se ting i litt større perspektiv

Sitat av Krish91 Vis innlegg
BTW
Hvis du tar 2 rivotriler hver kveld, så sier det seg selv at du har en ganske høy benzo tolleranse. så det å sammenligne deg med personer som bruker benzoer tl rus en gang i blandt, og ikke har noen spessiel toleranse blir helt feil.
Vis hele sitatet...
javell?kollegaen min tok 10 hyppere pr dag,jeg leser flere ganger om folk som tar mer enn 5-10 hyppere/andre benzoer her inne,jeg må vell være den som bruker MINST benzo-doser blandt RUS-forumdeltakerne

[quote=murmade;1978755]halvparten her er jo folk som bruker legemidler fordi de trenger dem uten å ta de for rusens skyld,smertepasienter,folk med psykiske vansker,søvnproblemer,alle får det jo av legen og vi diskuterer effekten av dem og hvordan de virker,syntes du ikke det har sin plass for så si det mildt er LITT mer konstruktivt enn å snakke om hvor hva jeg kan vente meg av å blande heroin og kokain i sprøyta mi??

Grunnen til at de endret navnet til RUS på legemidler fremfor legemidler er fordi det ikke skal kunne misforstås for å være noen FASIT/ekspertertise som står over allmennheten her noen kunne tatt for gitt å følge til punkt å prikke,IKKEfordi vi IKKE skal KUNNE snakke om det da din.....ere mulig!!

Hva med å se ting i litt større perspektiv


javell?kollegaen min tok 10 hyppere pr dag,jeg leser flere ganger om folk som tar mer enn 5-10 hyppere/andre benzoer pluss alkohol,folk som spiser brett med imovane osv her inne,jeg må vell være den som bruker MINST benzo-doser blandt RUS-forumdeltakerne
Sist endret av murmade; 25. januar 2011 kl. 16:25.