Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1878
Hvis personen ikke sitter i det fengselet man har sendt til, vil det bli videresendt eller vil man få noe beskjed om at personen ikke sitter der?
Skulle sende brev til en bekjent som har blitt flytta til forskjellige fengsler så nå veit jeg ikke lenger hvor han sitter. De på forrige fengselet sa at det muligens kunne være Oslo fengsel så jeg har sendt et brev dit men hvordan kan jeg vite om det er riktig og at det kommer fram? (Bortsett fra det obviouslye svaret "hvis du får svar fra vedkommende så finner du vel fort ut det".)
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
De har vel en slags database som de kan søke opp navnet hans i, du får ringe et fengsel å høre med de.
De oppgir ikke sånt på telefon.. Men kommer de til å kaste brevet (uten at avsender vet det) om han ikke er der, eller får man brevet til retur? evn vil de sjekke opp med databasen sin og videresende?
Send til:

Kriminalomsorgen
<den insattes navn>
Postadresse: Postboks 9292 Grønland, 0134 Oslo