Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1644
Sorry hvis jeg poster dette feil, men jeg trenger svar fort så tenkte å skrive der flest leste

Greia er at jeg fikk ett brett med Ritalin 10mg av en kompis, og jeg lurer på hva som vil være effekten av at jeg tar f.eks en pille før jeg stikker på jobb i morra?

Blir jeg speeda, eller funker det ikke så veldig med 1 pille bare? Jeg er ikke interessert i å bli totalt på form, men bare litt våken igjennom dagen

Kom med noen tips så hadde det vært flott!!
Nå er ikke jeg godt kjent med ritalin, men har prøvd det noen ganger.. Har ikke merka noe spesiell rus av det etter 1 pille. Vil nok tro at du må opp i 2-3 stykken før du merker effekt av det. Men for all del, vent til noen som er kjent med det til å svare.
Tror en blir litt "speeda" når en som ikke har adhd tar adhd-medisiner. At du får en motsatt effekt enn det medisinen egentlig skal gjøre for de som har adhd. Vet ikke, men tror
noen direkte rus vet jeg ikke i det hele tatt om du får.
Jeg fikk ihvertfall effekt av 1 pille den ene gangen jeg prøvde ritalin på fest. Men det kan godt hende det var placebo.
Hey.

Kommer vel an på om du er vandt til å ta noe annet i det hele tatt.
Dagsform forventning etc.

Regner ikke med du får noen virkning av 1 ritalin. Hvis du bare skal være litt mere våken, så hiv innpå 2 - 3 stk. Ikke blir du rusa, og formen er helt grei.
Så kan du vente mellom 2 og 4 timer og droppe innpå 1 - 2 til.

Sulten uteblir ikke, så ta med niste.
Jeg tok 2-3 concerta med sprit.

Det gjør jeg ikke igjen for å si det sånn, huska ingen ting dagen etter, og våkna med blod i ansiktet og i senga. +spy da.

Veit ikke om det er samme med ritalin, men begge er ADHD medisin.
Sist endret av h1web; 24. april 2010 kl. 23:17. Grunn: typo