Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2311
hei.

Sitter og fundere litt på subutex.
Det kan jo snortest og skytest. men kan det røykest?
Nja... det kan jo røykes
hva rus kan man forvente seg da?
En buprenorfinrus ...
det vet jeg lite om, men røyking har vel mindere rus en skyting.
Skulle jeg tatt det hadde jeg vel svelget det eller snortet det;P
hmm. mulig jeg må teste og røyke det for morro :P
Det KAN snortes, skytes, røykes, stappes opp i ræva osv, men hvorfor ikke bare smelte den under tunga slik det står i pakningsvedlegget (og i felleskatalogen)? Det er jo en grunn til at det står der.
Sist endret av sOHaM; 2. mars 2010 kl. 22:51.
ja hvorfor gjør jeg ikke det? har aldri tenkt på det liksom. bruker det sjeldent og jeg skyter ikke. åssen er rusen når man legger den under tunga? blir det noe anderledes? blir jeg ikke veldig ute om jeg putter hele 8mg pillen under tunga da jeg kun snorter en liten strek om gangen ?
Subutex funker faktisk overraskende bra med den inntaksmåten de er ment for. Ved å snorte vil du få en litt krafitgere "opptur" og det gjelder også ved skyting. Jeg vil ikke anbefale deg å røye dem da dette er ganske waste etter mitt skjønn. Jeg forsøkte det en gang og det smaker hesterumpe samtidig som at de "smelter" mer enn å avgi skikkelig røyk som du kan trekke inn.

Vet ikke om du er klar over det.. men det er jo noe som heter Suboxone også som mange sier "det er akkurat det samme som subutex"... I og for seg er det det.. om du tar dem under tunga. Men for all del: IKKE skyt Suboxone. De innholder Naloksan som er en opiod antagonist.. Altså en motgift. Du blir dritsjuk med en gang du setter skuddet. Om du vil oppleve hvordan 3.grads heroinabstinenser er kan du gjøre det. Om ikke lar du være. Naloksan er det stoffet de setter på deg når du har tatt overdose..
Samme hvordan du velger å få det i deg, så sett matkonsum på vent så lenge du klarer, for alt du eter kommer rett opp igjen. I alle fall etter mine erfaringer med subutex.

God rus, da.
BTW: Du sier at du tenker på å svelge det. Subutex skal ikke svelges. Du vil få lite til ingen virking av det.

Ang oppkast osv er dette individuelt men en ganske generell og vanlig bieffekt av både naturlige og syntetiske opioder.

Og nei; du blir IKKE veldig uta av en 8 mg Subutex om du legger den under tunga. Det kommer jo helt an på selvfølgelig, hvordan ditt forhold til opiater er generelt, om du har tatt det før osv. Om du ikke har tatt det før vil du bli god og stein men ikke veldig ute av det nei. Du vil fortsatt ha god kontroll.
Sist endret av Meanstreak; 3. mars 2010 kl. 15:49.
røyk det på folie
Å snorte det gav meg en veldig bra rus. Akkurat som alle anen morfin. Men seriøst hvis du ikke har hekta deg på det, er det feil type stoff å eksprimentere meg. Jeg klare ikke slutte med morfin prøver gang på gang men faller av før jeg når kneiken.
Hvil nok anbefale Sublingual iforhold til subutex/Subuxone man får meget bra effekt de første gangene så dabber det fort av da.