Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3035
For hver dag som går innbiller jeg meg mer og mer at jeg har for lav lønn....
Jeg er 25år og jeg jobber som lagermedarbeider.
Jeg har jobbet i samme firmaet i straks 3år og føler jeg gjør en meget god jobb for firmaet.

Ting jeg har annsvar for:
-Ekspedere kunder
-Svare på telefoner (den ringer konstant)
-bestille inn varer
-ta imot varer og ha de på plass
-skrive ordrer
-pakke varer (som skal gå med varetaxi eller post)
-sende varer
-holde det rent og ryddig (både i butikk og lager)
-levere varer (utkjøring)
-helt SINNSYKT med papirarbeid
-kassa oppgjør


Eventlig så er vel dette ikke en lagermedarbeider stilling....det er vel egentlig en "altmulig-stilling"... Mange dager er det så hardt trykk at jeg ikke får gjort alt jeg skal... Men alt i alt gjør jeg en meget god jobb, og de er fornøyde med meg...
Her sitter jeg med en fastlønn på 24700 i mnd, og føler at jeg har for dårlig betalt i forhold til ansvaret jeg har og alderen min.
Bommer jeg totalt?
Sist endret av t33zr; 9. mars 2009 kl. 10:12.
Sitat av t33zr Vis innlegg
*snip*
Her sitter jeg med en fastlønn på 24700 i mnd, og føler at jeg har for dårlig betalt i forhold til ansvaret jeg har og alderen min.
Bommer jeg totalt?
Vis hele sitatet...
Er dette før eller etter skatt?
Sist endret av RayMonk; 9. mars 2009 kl. 10:17.
Trådstarter
dette er før skatt....
se hva som står i arbeidskontrakten din, og skjekk om den stemmer overens med arbeidsoppgavene du har/får.