Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 931
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg skal om et par uker ta meg en dag med speed, dolcontin og weed.

Før da jeg var på kjøret brukte jeg dette om hverandre. Så tenkte aldri over rekkefølge. Nå når jeg bare skal ha det denne kvelden tenker jeg på passende rekkefølge.

Det jeg har tenkt er først speed, så etter 6 timer en smell dolcontin og når jeg begynner å bli klar til å avslutte tenkte jeg å røyke litt weed. Høres dette riktig ut for optimal rusopplevelse eller hva ville dere gjort?
Speed, vent på tegn til avtenning, kombiner dolcis og cannabis. Personlig synes jeg de er best kombinert. Kan jo for all del avslutte med ei bønne hvis det frister også.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av liquidduck Vis innlegg
Speed, vent på tegn til avtenning, kombiner dolcis og cannabis. Personlig synes jeg de er best kombinert. Kan jo for all del avslutte med ei bønne hvis det frister også.
Vis hele sitatet...
Takk for svar.

Jeg går på pisseprøver da og skal ta en test 9 dager senere. Vil da tro at én enkelt joint med weed vil ha gått ut innen da? Dette med tre uker + er vel når man røyker mer enn som så?
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Antakeligvis ute, men du vet ikke.

Selv brukte jeg kun speed for å ikke sovna av opiater så min preferanse hadde vært å ta dolcis først og blitt stein. Så tatt små doser speed for å ha energi å ikke sovne. Så kanskje tatt litt mer dolcis og røyket de siste timene jeg skulle vært våken. Personlig liker jeg ikke speed og cannabis sammen så kun sovemedisin for meg


Det er sånn jeg hadde brukt det. Elsker du speed så er det kanskje mer naturlig å ta det først.

Husk å være forsiktig med dolcis. Du sier du skal skyte de. Filtrerer du godt? Har du mikrofilter. Lett å le av de tingene siden det som regel går bra, men kjedelig å miste armen pga dårlig mekking og filtrering.

Bare nevner det. Samme med speed en. Filtrer heller 2, 3 x. Det lille vesken du mister er værdt det for å sikre helsen.
Har du prøvde å plugge? Det er tryggere men samtidig gnsske kraftig og intens rus

Det er sksdereduserende tiltak du kan bruke om du først skal gjøre det.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av PapaMarathon Vis innlegg
Antakeligvis ute, men du vet ikke.

Selv brukte jeg kun speed for å ikke sovna av opiater så min preferanse hadde vært å ta dolcis først og blitt stein. Så tatt små doser speed for å ha energi å ikke sovne. Så kanskje tatt litt mer dolcis og røyket de siste timene jeg skulle vært våken. Personlig liker jeg ikke speed og cannabis sammen så kun sovemedisin for meg


Det er sånn jeg hadde brukt det. Elsker du speed så er det kanskje mer naturlig å ta det først.

Husk å være forsiktig med dolcis. Du sier du skal skyte de. Filtrerer du godt? Har du mikrofilter. Lett å le av de tingene siden det som regel går bra, men kjedelig å miste armen pga dårlig mekking og filtrering.

Bare nevner det. Samme med speed en. Filtrer heller 2, 3 x. Det lille vesken du mister er værdt det for å sikre helsen.
Har du prøvde å plugge? Det er tryggere men samtidig gnsske kraftig og intens rus

Det er sksdereduserende tiltak du kan bruke om du først skal gjøre det.
Vis hele sitatet...
Jeg er mest glad i speed ja, så litt derfor jeg tenker å ta det først.

Eksen min på over 40 som har holdt på siden tidenes morgen lærte meg å mekke dolc ved å vaske av rødfargen, koke det i kokekaret også har vi alltid brukt bomullpads til å filtrere.

Jeg har alltid brukt bomull til å filtrere speed også. Ruset meg på rundt 2 gram daglig i ca et år før jeg sluttet for ni måneder siden (har tatt speed to kvelder i løpet av denne tiden), og har i grunn aldri møtt noen som bruker noe annet enn bomull. Jeg tviler ikke på at det er bedre med slike filtre du snakker om, men er risikoen egentlig så stor ved å bruke bomullpads?

Hvor får man i så fall tak i slike filtre? Jeg er jo mer nøye med å gjøre det trygt nå enn jeg var da jeg var på kjøret.