Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1912
Har ila siste 7-8 timene intatt 200mg sobril og 12 øl. Har jeg noe å bekymre meg for?

Skal sies jeg føler meg bare slapp og « i god lunet»
Sist endret av Langen; 18. juni 2019 kl. 04:51.
R.i.p 23.04.2021
Nei,men du får nok en rimelig heftig hangover dagen derpå.
Trådstarter
10 0
Hangover som i "fyllesyk" ?
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spørs om du har høy toleranse på sobril. For en uten toleranse kunne det vært meget farlig sammen med mye alkohol
Trådstarter
10 0
Bruker sobril i moderate megnder men med mnd imellom vær gang. Tenke jeg skulle prøve å oppnå en form for rus på det ikveld! Må si jeg ble skuffet pga bare følelsen av sløvhet.
Det er litt mye uten toleranse, men det ser ut til at du er her enda...... så du tålte det tydeligvis. Ikke la det bli en vane.

s
Trådstarter
10 0
Nei, blir ikke vane! Bare fikk over noe sobril å tenkte jeg skulle prøve! Håper bare jeg ikke ødelegger dagene fremmover :-O

Srtter pris på feedbacks tho.
Sist endret av Langen; 18. juni 2019 kl. 06:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
ikke gjør dette igjen..
farene her kommer når du sovner, med såpass mye og liten/ingen toleranse er det stor fare for å slutte puste mens du sover.
Er det bedre å spørre etter kontra før inntak av diverse?
Vær så snill - ikke gjør dette ingen. Å blande alkohol og benzo er ekstremt farlig. Sjansen for å blackout er stor, og man kan dø av det. Du vil nok få en fin liten nedtur, så ta det som en mann og for din egen helse ikke gjør det igjen.