Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1205
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Har skaffa meg 4x 25mg sobril fra ei kompis som har resept.
Hvor mye må jeg ta for å få den digge loka chille rusen jeg ville fått på 0.5mg xanor?
Ville gått for 2-3stk
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kamelia Vis innlegg
Har skaffa meg 4x 25mg sobril fra ei kompis som har resept.
Hvor mye må jeg ta for å få den digge loka chille rusen jeg ville fått på 0.5mg xanor?
Vis hele sitatet...
Vil forresten legge til at det er LENGE siden jeg sist har tatt noe av benzo, har så og si null toleranse.
Anonym bruker
"Full Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kommer an på toleranse din, jeg fikk av legen en pakke med sobril for jeg trengte å slappe av, ingen intensjon å ruse meg, men kjente ikke en dritt, tok 5-6 10mg som min lege ga meg. for min del er sobril oppskrytt, fikk ikke den funksjonen legen sa den skulle gi.
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bruker lite medikamenter, men har resept på 10mg. Tar jeg 3-4 av dem blir jeg ganske susen. Ikke noe spesiell rus å snakke om sånn generelt.

Tar du 2stk (50mg) vil du nok merke noe.

Er forskjellig virkemiddel i sobril (okasepam), valim (diazepam) og xanor (alprazolam).

Selv om alle er innenfor samme «familie» fungerer nok noen bedre hos enkelte.

Sikkert andre her som kan mer om dette en hva jeg kan komme med
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kommer an på toleranse din, jeg fikk av legen en pakke med sobril for jeg trengte å slappe av, ingen intensjon å ruse meg, men kjente ikke en dritt, tok 5-6 10mg som min lege ga meg. for min del er sobril oppskrytt, fikk ikke den funksjonen legen sa den skulle gi.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hvor folk får det fra at benzo er til å ruse seg på? Hvis du er keen på å bli rusa så tar du ikke 100mg sobril. Benzo kan virke litt som rus for folk som har angst, fordi man kan føle seg litt euforisk ettersom benzoen demper angsten. En fyr som ikke har noe angst kommer ikke til å merke noe annet enn at man kan bli jævlig trøtt og helt zombie hvis man tar for mye. Benzo kan også brukes mot hangover og også hjelpe deg hvis du har en badtripp på sopp eller syre eller andre psykadelica. Hvordan det er med benzo + andre rusmidler vet jeg ikke. Men syns jeg har hørt at lyrica og benzo kan være chill. Aldri prøvd tho
https://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm

1, men husk at sobril (oxazepam) tar 2-3t før de virker skikkelig