Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1439
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt rundt 12 2mgs rivo idag og føler meg sløv men ikke så mye mer. Aner ikke hva folk snakker om om total blackout og hele pakka? Har ekstrem benzo mat cravings og folk merker at jeg er ruset.

Er ikke rusen sterkere enn dette? Forventet litt mer, annet enn at jeg bare vil ha mer. Men skal gi meg for kvelden. 24mg clonazepam over 12 timer er nok. Syns de første 6 mg var best.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har tatt rundt 12 2mgs rivo idag og føler meg sløv men ikke så mye mer. Aner ikke hva folk snakker om om total blackout og hele pakka? Har ekstrem benzo mat cravings og folk merker at jeg er ruset.

Er ikke rusen sterkere enn dette? Forventet litt mer, annet enn at jeg bare vil ha mer. Men skal gi meg for kvelden. 24mg clonazepam over 12 timer er nok. Syns de første 6 mg var best.
Vis hele sitatet...
Famous last words
Om du ikke har en stor toleranse for benzo så kan jeg med sikkerhet si at enten så er det noe spesielt med deg som gjør at rivotril fungerer ekstremt dårlig for deg eller så har du fått tak i noe skikkelig dårlige/fake piller.

Ingen "normal" person spiser 12 rivo uten toleranse for å så klare å skrive ett forståelig innlegg på ett forum
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har trappet opp over dager da, og har heftig alkoholtoleranse. Men merker det er vsnskelig å skrive. Må rette sykt mye
Du er ikke oppegående selvom det føles sånn. Hold deg unna tlf, some, utgangsdøra og betalingstjenester!
For min del fristet ikke inntak av Rivotril til gjentagelse. Det er vanskelig å si hvorfor du ikke fikk like mye ut av det som du hadde forventa, kan hende at tablettene ikke var god vare, at du har en høy toleranse for benzo, at du tok dem i såpass jevnt og trutt tempo at du ikke merket effekten like godt som om du hadde tatt mange på en gang, at du hadde noe annet i systemet som påvirket hvilken effekt Rivotril hadde, eller det kan være en kombinasjon av alle. Spiller selvfølgelig også en rolle med kroppsvekt og sånt. Har du vurdert Xanor (alprazolam)? Er visst mange som foretrekker det fremfor Rivotril. Uansett, ha alltid en kompis (eller i det minste mobilen) tilgjengelig hvis ting skulle gå skeis og du trenger hjelp Lykke til!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har trappet opp over dager da, og har heftig alkoholtoleranse.
Vis hele sitatet...
Er nok der det ligger.. Alkohol har krysstoleranse med f.eks benzo
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Er nok der det ligger.. Alkohol har krysstoleranse med f.eks benzo
Vis hele sitatet...
Badabim badabom! Nå er det bare benzokjøret i en måned til eksamen er ferdig så blir det avrusning, avtalte jeg med legen min. Men planen er 3 benzo om dagen, er det nok?

Legen sa faktisk at han bare kunne skrive ut sobril og at jeg burde ordne rivo på svartemarkedet. Konge kis. Han skriver vanligvis ikke ut noe men skjønte at jeg ikke kunne gå rehab-veien med 20 dager til eksamen.

Det at jeg fikk så helt ufattelig og umettelig matkick sier meg at det var god benzo men at toleransen min var høy. Var på en 14 dagers fyllekule før jeg skulle reparere med rivo, som funket vel og bra, men jeg skulle ikke kjøpt 100.

Men fra idag er det 1-2 sobril 10mg klokka 0900, én rivo klokka 1300 og én rivo klokka 1700. Har en på innerlomma hvis det blir krise.

NULL alkohol, full studiefokus. Har litt attentin også så jeg kan konse litt i benzotåka.
Sist endret av Veggen; 3. mai 2019 kl. 11:48. Grunn: slo sammen innlegg
Hold dette gående, så blir studiefiasko som bagateller å regne. Du ødelegger hjerne, personlighet og gjerne relasjoner. Hvis ikke er du et historisk unntak.

Føles meningsløst å advare noen som er påvirket av benzo, men blir trist av å lese om folk på vei inn i samme helvette jeg var i. Ta den lette veien ut før det er for sent!
Anonym bruker
"Fiendtlig Spermhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Vet alle problemene, fullt klar over de. Men kan ikke ta benzo abstinenser rett før eksamen så jeg fikser avrusning rett etter eksamen, omså på dagen. Har laget en plan nå også.

2 sobril 0900. 1 rivo klokken 1300, 1 rivo klokken 1700. Bedre det enn 12 rivo når jeg føler for det.

Hva tenker dere om den planen?

Vil gjøre dette helt kontrollert så jeg ikke sklir ut. Og NULL alkohol.

Igår kjertet jeg inn på 3, og så 3 30 minutter senere og så videre. Ikke lurr.
Sist endret av Veggen; 3. mai 2019 kl. 11:48. Grunn: slo sammen innlegg
4mg clonazepam er en veldig høy dose. Det er en god grunn til at den pillen kan deles i 4 biter. Prøv å begrens inntaket og unngå store doser.