Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1593
Hei.
Jeg er 16 år, musikk produsent og har drevet med EDM i 5 år. Har god erfaring med denne sjangeren, og det at jeg har spilt klassisk musikk i 11 år gjør at jeg kan den musikalske teorien. Lage russelåter er alltid noe jeg har hatt lyst til å drive med, men har prøvd å selge og det viser seg at det er vanskelig å få noe napp. De fleste kompisene mine mener at jeg har god potensiale til å få tjent penger på det jeg lager og vil derfor prøve å selge russelåter til van/busser. Problemet med dette er at jeg er veldig dårlig med promotering og å få busser interesserte. Jeg lurer også på hvor mye penger jeg kunne fått hvis jeg nå hadde solgt min første russelåt. Linken nedenfor er noe jeg har laget, men har en del andre bedre prosjekter jeg jobber med.
Hvis dere vil høre mer av det jeg har laget kan dere sende meg en mail:

https://www.youtube.com/watch?v=BPENgqgRhDs
Kontakt noen busser og tilby deg å gjøre det gratis.