Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1089
Jeg har neurontin, hva er passe dose med disse får og få rus? Hvilke andre legemidler passer sammen?(resptfri eller lett å får tak i) 300g per pille. Vil bare ha en effekt der jeg blir litt borte å ikke tenker så mye.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri hørt at man får rus av neurontin. Kan vel bli noe trøtt og tung av dem men.

Ingen piller som gir rus er lette å få tak i hos lege, da må du kjøpe på gata om du bor i en av storbyene.
Sitat av unatural Vis innlegg
Jeg har neurontin, hva er passe dose med disse får og få rus? Hvilke andre legemidler passer sammen?(resptfri eller lett å får tak i) 300g per pille. Vil bare ha en effekt der jeg blir litt borte å ikke tenker så mye.
Vis hele sitatet...
Har brukt Tramadol sammen neurotin, virker bra for meg. Jeg regner med at 300g så mener du 300mg..
900-1200mg er et fint sted å starte.
Har egentli ganske go tilgang til medikamenter hos legen å kan få tak i angstmedisin, sovemedisin, antideprisiva osv... men hvilke er best innenfor kategoriene?
I og med at du får neurontin så kan du si til legen at dem ikke fungerer så bra og at du vil teste lyrica istedefor. Det er litt samme greia som neurontin bare mer potent og bedre.