Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 9373
Hei, jeg har i kveld tatt 60mg.. Går fast på disse på en 5mg tablett før leggetid. I kveld kjædet jeg meg og kom på at tablettskapet e fullt + en del sobril der. Det hører med til situasjonen at jeg tok 2-3 15mg av dette også.

Men "rusen" jeg sitter med nå er veldig lite å skryte sv. Burde jeg ha mixet allt dette av alkohol?

Noen me arferaing fra dese to medikamentene?
Sitat av spinoffz101 Vis innlegg
Hei, jeg har i kveld tatt 60mg.. Går fast på disse på en 5mg tablett før leggetid. I kveld kjædet jeg meg og kom på at tablettskapet e fullt + en del sobril der. Det hører med til situasjonen at jeg tok 2-3 15mg av dette også.

Men "rusen" jeg sitter med nå er veldig lite å skryte sv. Burde jeg ha mixet allt dette av alkohol?

Noen me arferaing fra dese to medikamentene?
Vis hele sitatet...
Vel, jeg ser noen små skrivefeil i innlegget ditt, av den typen man ofte gjerne ser hos en full person. Så en del ruset er du nok, selv om det ikke skulle kjennes sånn ut.

Visst du i tillegg ikke tok alt på en gang, men heller gradvis trappet opp så kan dette forklare hvorfor du ikke kjenner "så mye" av rusen. Plutselig så våkner du opp, etter å ha sovet i 12 timer+ uten noen som helst hukommelse. Samtidig som at det står væpnede politistyrker utenfor ytterdøra di.

Det spørs i tillegg også litt på hvilken type rus du er ute etter.
Sobril og Imovane gir gjerne en rus bestående av Kraftig angstdempende/total ro, Trøtthet, Likegyldighet og generelt sett mye av den samme rusen som alkohol gir/kan gi.

Å innta litt koffein (1-200 mg) kan derimot gjøre at rusen gir deg en litt sterkere/mer potent lykkefølelse og eufori.
Koffein er spesielt viktig visst du er avhengig av koffein fra tidligere/i det daglige liv, men har troppet dette inatt/idag for å få best mulig effekt av Sobrilen og Imovanen.
Du vil da få ekstra god effekt av disse 2 benzoene, men i tillegg vil du også, mest sannsynlig, bli noen lunde deppa og likegyldig (i en negativ forstand). Dette merker du sannsynligvis ikke, da du er ruset.
Sist endret av nso; 6. mars 2017 kl. 09:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takker for svar. Jeg tok alt sammen innen den samme halvtimen jeg holdt på. Hadde forventet meg litt mer punch etter dette, da jeg ridligere i år kunne føle en større rus etter bare 1stk 7.5 mg zopiclone.kanskje mitt immunforsvar, etter ett år på zopyclone og sobril, rett og slett har blitt robust for slike inntak.
Alkohol med så store mengder bare føkker opp alt og ender med blackout. Det hadde ikke gjort rusen noe bedre.

Immovane-rusen er i seg selv ikke så fet i min erfaring, men av og til om man skrur av lysene og har tatt nok så kan man begynne å få merkelige hallusinasjoner i siden av sysnfeltet og merkelig tankegang-
▼ ... over en uke senere ... ▼
Min erfaring med blanding av zopiclone og Alkohol er blackout. og det skal ikke mange imovanene til. for min del var det snakk om 2-3 imovane, etterfulgt av 6 halve øl. førstegangen holdt jeg på å brenne ned leiligheten. det eneste jeg husker er at jeg våknet med leiligheten full av røyk og et svært sort brenmerke på parketten etter et bål. 2 gangen raserte jeg en bil, men husker ikke at jeg har gjort det, eller hvorfor.
Prøvd det, bare i kombinasjon med andre medikamenter/og eller alkohol.

Husker deler av rusen, syns det var helt ålreit, noe svart ble det jo, men langt i fra noe jeg må gjøre igjen
en av de første gangene jeg tok imovane, tok 3x 7,5mg kan jeg veldig godt huske at tankene ble veldig spesielle og jeg kunne høre en "beat" inne i hodet mitt pluss en dame som sang i bakgrunnen, lå og lo litt for meg selv før jeg sovnet kanskje 10-15 min senere
Imovane suger. Tar du for mye så blir det bare jævla kjipe drømmer og du våkner opp og er drit sliten.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jeg pleier å bruker amfetamin ved siden av Imovane for å unngå hukommelsestap eller at jeg sovner av. Dessuten har de en slags synergi effekt sammen. Og litt god rev. Man kan se mye rart da.