Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1169
Hei.

Når jeg skal brenne en DVD på ca 90 minutter så "koder" den helt til den kommer til 0.5 % så står den der en stund får å så gå tilbake til brenningsmenyen. Den gir bare opp etter en stund. Jeg får ingen feilmelding heller. Jeg brenner i et vob format. Vet ikke om dette er i rett forum, så flytt om dere må. Hjelp!
Sist endret av Amy??; 27. juni 2015 kl. 18:01.
Prøvd forskjellige plater, brenneprogrammer? Cdburner XP pro kan være noe ustabil, nero pleier i min erfaring som regel å fungere bortsett noe problemer med blueray. Minnepenner er bedre en å brenne, fordi det går som regel raskere.
Sitat av Amy?? Vis innlegg
Hei.

Når jeg skal brenne en DVD på ca 90 minutter så "koder" den helt til den kommer til 0.5 % så står den der en stund får å så gå tilbake til brenningsmenyen. Den gir bare opp etter en stund. Jeg får ingen feilmelding heller. Jeg brenner i et vob format. Vet ikke om dette er i rett forum, så flytt om dere må. Hjelp!
Vis hele sitatet...
Det er for lite info her til at noen skal kunne hjelpe deg.

Hvilken kilde?
Hvilket program?
Hvilken brenner?
Hvilket media forsøker du å brenne til?
Trådstarter
6 1
Jeg bruker det programmet som kom med dataen. Skal brenne på en DVD-R plate. Hvis jeg brenner mindre videofiler ca 40 min, så klarer den det. Jeg bruker en data med ødelagt skjerm så den er hooket opp til TVn. Bruker en annen data til konvertering og nedlasting. Så tar jeg filene på en minnepenn og overfører til den andre dataen.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Amy?? Vis innlegg
Jeg bruker det programmet som kom med dataen. Skal brenne på en DVD-R plate. Hvis jeg brenner mindre videofiler ca 40 min, så klarer den det. Jeg bruker en data med ødelagt skjerm så den er hooket opp til TVn. Bruker en annen data til konvertering og nedlasting. Så tar jeg filene på en minnepenn og overfører til den andre dataen.
Vis hele sitatet...
Det er enda for lite informasjon til at noen kan hjelpe deg her.

Sitat av nudo Vis innlegg
Det er for lite info her til at noen skal kunne hjelpe deg.

Hvilken kilde?
Hvilket program?
Hvilken brenner?
Hvilket media forsøker du å brenne til?
Vis hele sitatet...