Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1151
Hei. i dag kjøpte jeg en discokule, en sånn nillesak bare for intressen. der sto det at den var sound reactive. men får ikke den til å blinke som det står at den skal gjøre.det er ingen knapper på den og den kosta 179 kroner. grunnen til at jeg kjøpte den er fordi jeg har et prosjekt som innebærer blinkende musikk til musikk så tenkte at denne kunne hjelpe litt. men jeg får den ikke til å blinke.

har dere noen tips?
Sitat av xbox 360 giker Vis innlegg
Hei. i dag kjøpte jeg en discokule, en sånn nillesak bare for intressen. der sto det at den var sound reactive. men får ikke den til å blinke som det står at den skal gjøre.det er ingen knapper på den og den kosta 179 kroner. grunnen til at jeg kjøpte den er fordi jeg har et prosjekt som innebærer blinkende musikk til musikk så tenkte at denne kunne hjelpe litt. men jeg får den ikke til å blinke.

har dere noen tips?
Vis hele sitatet...
Du må nesten vise oss hvordan den ser ut. Diskokuler skal bli lyst på, ikke lyse.
Sitat av gummiand Vis innlegg
Diskokuler skal bli lyst på, ikke lyse.
Vis hele sitatet...
Han snakker sikkert om slik med farge glass og en pære inni, og ikke slik med mange små speil.
det er led lys i feste så den blir lyst på. står ikke noe modellnavn på den. noe sånn cheap china ting. den roterer men det står jo at den skal blinke til musikken men får ikke dette til. så jeg vet ikke ossen type det er. men fint om jeg kunne få noen tips
Prøvd høy nok musikk? Det er nok lyden / lydnivået den reagerer på.
har prøvd høy musikk ja. trøkt den helt oppi subwoofern og alle de andre høytalerne. lyden skal nok ikke vær eet problem når jeg har 1000 watts anlegg