Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1338
Hei er det noen som kan hjelpe meg.
Har et pc interface card med ledning i som jeg kobler til en komport på datamaskinen for å kunne se canal digital sine sendinger.Bruker en diskett som jeg putter i datamaskinen som leser av filer eller conaxemulator som det heter.Nå har de skiftet filer eller conaxemu.Er det noen som har disse filene slik at jeg kan se canal digital på dette kortet.

Hilsen Guri.
Finnes ingen koder ute til Anal Digital for interface card, Har ikke vært mulig på et 1/2 år. !
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du kan bruke kortet til å se Bulgarian Mux, i Conax @ 1 grad vest.... Men det er ikke stort mye å si om denne pakken...
Gratulerer med post nummer 1, guri.
Neste gang så kan du jo skrive noe mere utfyllende en "spørsmål" i subject

knøtten: er du helt sikker på det? åssn går det med de nye korta , m2, finnes det c0nax filer til de enda? eller led de samme skjebne som filene til season interfacene?
Sist endret av ScoopeX; 28. november 2003 kl. 20:12.
Kjøp dremabox og bruk cardsharing med noen venner som har CD. Bruker ikke cardsharing selv men det er fordi jeg ikke kjenner noen som har CD abonnemang.

Med dreambox så er det ganske mange flere muligheter en med en vanlig tuner. Streame mp3 fra en pc til DB, og mounte en hdd på en pc til DB og bruke den til å ta opp tv program med osv.

Har selv satt inn en 80 gb hdd i min, fungerer mega bra!
Glenn71: Cardsharing krever at du har ADSL e.l. da.... Ikke alle som har det....
Hvor finner jeg en card share server, som jeg kan bruke sammen med G3 (Season Interface) ??