Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 553
Hei!

Har holdt på med denne låten en god stund nå, og syns resultatet ble ganske greit. Hadde satt stor pris på tilbakemeldinger, om ting jeg kan gjøre bedre, om det er noe jeg burde endre på, noe mer jeg bør øve og selvfølgelig om det er noe jeg har gjort bra. Bruker Fruity Loops, og endel VSTs som Sausage Fattener, NI Massive, FM8, Sylenth1 og Ohmnicide. Fikk akkurat støtte fra kulturkontoret, så har kjøpt meg MIDI-keyboard, studio-monitorer og USB-lydkort. Det neste blir ny PC!

Link til låten: http://soundcloud.com/jonas-mattsson...y-feat-cartman

På forhånd, tusen takk!
Heilt canooon
DL'ed med en gang!

Hørt sangen flere ganger nå å har to ting å pirke på, Cartman er i litt dårlig kvalitet og synest den slutter litt brått, forventer liksom noe mer.
Sist endret av Rindae; 20. januar 2012 kl. 01:09.
Sitat av Rindae Vis innlegg
DL'ed med en gang!

Hørt sangen flere ganger nå å har to ting å pirke på, Cartman er i litt dårlig kvalitet og synest den slutter litt brått, forventer liksom noe mer.
Vis hele sitatet...
Takk!

Ja, er faktisk ganske enig med deg. Lyden fra Cartman kopierte jeg direkte fra en YouTube-video. Gadd vel ikke å gå inn i den prosessen å laste ned en episode for å så kopiere lyden derfra.. Er mulig jeg lager en edit senere, og forandrer litt på den! Men først skal jeg begynne på et nytt prosjekt, er lei av å holde på med denne nå