Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 886
Hellååw! Det er sjeldent jeg driver med slik "selvpromotering", men fysj - får gå for denne gangen!

Jeg vet bølgen til dubstep har tatt helt av det siste året osv, så vet ikke om dere er leie av den "mainstream" dubsteppen som er ute nå eller ikke -

Jeg har i alle fall fått noen nye leketøy til bassen min, og bestemte meg for å prøve å lage en så organisk dubstep lignende låt som bare mulig - med å bruke bassn mest mulig.
Dette er ikke uptempo dubstep, men kanskje i mere "ambient" slow sweep gaten!
Noe jeg selv liker å kalle for Chillstep!

Anyways, Synthen og trommene er åpnebart programerte og veldig lite "organisk" i den forstand.. Men wobblen, melodien og alle de spaca lydene du hører - er alt fra bassn min

Ta en titt da vell, og legg igjen en kommentar enten her eller på youtube, da blir jeg kjempe glad

http://youtu.be/LrAwd3en0qM
Dette var veldig tøft å høre på! Kult at noen prøver å lage noe nytt og annerledes.

Kunne godt ha vært lengre også. Ser fra til å høre mer av dette.
Sist endret av TinnSoldat; 19. januar 2012 kl. 14:41.
Selv takk mr Zebra!
Tinnsoldat, takk for den =)
Fikk høre fra bruttern at det ga han skikkelig "Terraria" feel mot slutten :P Må nesten si meg litt enig der, nå når jeg selv hører på det :P
Spennende, likte det jeg Hva mener du egetlig med organisk?
Med organisk (i denne forstanden i alle fall) så mener jeg at wobblinga og det meste du hører av musikk - er laget av bassen min! Altså ikke programmert/samplet og twistet i ableton og div - slik som dj's gjør. Nye pedaler osv har gjort det mulig for oss som spiller "organiske" instrumenter, å gjøre noe tilnærmet likt - i alle fall!=)

Synthen og trommene, er programmert i programmet da=)

Glad du likte det=)
Dette var utrolig behagelig å høre på!
Jeg håper virkelig at vi får høre mer fra deg!
Tusen takk!
Du skal ikke se bort i fra at det blir mere av dette!

Liker dere gata det går i? altså så avslappet/ambient som dette?