Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 878
Hei freaks!

Fikk nettopp vite at jeg fikk lærlingsplassen til et sted jeg hadde vært på intervju. Kan sies at var veldig vanskelig å få en lærlingsplass, da det er mange flere søkere enn det det er plasser. Problemet er at jeg skal til garden(militæret) i August, drøye 2 måneder. Jeg vil gjerne tjenestegjøre, men bare ikke nå som jeg har fått en lærlingsplass.

Fristen for utsettelse var en måned sia, altså i Mai. Jeg ringer militæret å hører i morgen hva mulighetene mine er, men bare lurte på om dere vet hvordan jeg burde gå fram? Noen tips, hva jeg burde si eller hva jeg kan gjøre?
Forklar saken akkurat som du gjorde det her nå, så ordner det seg nok.
Eg sendte inn en VELDIG sen legeærklæring på å få slippe førstegangstjenesten. (psykiske problemer, trenger ikkje gå nærmere inn på det.) Men ja, den ble sendt inn i 17 eller 18 desember, og eg skulle inn 5 januar, det gikk helt fint det.